21 Eylül 2010 Salı

okul açık koreografisiz kaldı..

Yeni adıyla Türk Telekom,eski adıyla Telsim ya da tribün ağzıyla okul açıktan maç öncesine ait 2koreografi paylaşmak istedim sizinle..Ünifeb,Vamos Bien ve CK gruplarının emekleriyle ortaya çıkmış görsel şovlardan sadece 2tanesi..Gerçekten emek isteyen,hesabı kitabı,boyaması vs gibi detayları olan kalabalık gruplarca gerektiğinde sabahlanarak hazırlanmış koreografiler..Cidden bunları görüp gaza gelmeyen,havaya girmeyen yoktur maç öncesi..Acaba bu maç ne hazırladılar diye merak bile edilirdi..

Bu 3grup sezon başlamadan faaliyetlerine ara verdi,durdurdu..Yoklukları tribün performansı açıdan cidden hissediliyor..Geçen sezon okul açık köşede yer alan bu gruplarla maraton a-b deki kfy-gfb nin son yılların en sağlam tribün performansını sergilediğini hepimiz biliyoruz..Bireysel olarak tribünde yer alsalar da eski hava yok ne yazık ki..Ama benim esas merakım bu maç öncesi görsel şov olarak ne yapacağımızdı..Alışmışız tabi CK,Vamos,Ünifeb sayesinde görsel şovlara..Maç öncesi tvden açılan bayrakları görünce hem hayal kırıklığı yaşadım hem de şaşırmadım..Aynı anda 2zıt duyguyu nasıl yaşadım diye merak edenler olabilir..Hayal kırıklığım daha doğrusu üzüntüm alıştığımız şovların olmamasıydı,şaşırmama sebep olan ise koreografiler öncesi alıştığımız dev bayrağın tribünde açılmasıydı..Alttaki 2 fotoğraf Beşiktaş maçından..Yukarıdaki hali mi güzel tribünün yoksa alttaki mi siz karar verin..







Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...