31 Ocak 2010 Pazar

digitürk'ün fiyat politikası..

Gazeteci Cem Dizdar Milliyet gazetesindeki habere göre Digitürkle ufak bir sorun yaşamış.İnternet sitesinden ya da gazeteden bunu okumanız mümkün.Benim haberde dikkatimi çeken Digitürk call centerdaki görevlinin ilk başta 93.80 tl olan paketin zam sonrası 103.99 tl olan fiyatını isterseniz 1yıllık taahhüt verin size bunu 79.90 tlden verelim demesi oldu.Gerçekten de digitürkde ilginç bir fiyat politikası var.Aynı pakete insanlar çok farklı fiyatlar ödüyor.Bunu sorduğumuzda ''eski üye'' olma avantajı vs den bahsediyorlar.Ama aynı anda üye olup gene de aynı pakete farklı ücret ödeyen tanıdıklarım var.Telefon açıp özellikle iptal ettircem kozunu kullanırsanız sizin eski üye mi yeni üye mi olduğunuza bakmadan hemen mevcut paketinizi o an ödediğinizden daha düşük bir fiyata size sunmaya çalışıyorlar.Yani futbol ihalesine milyar dolarlar veren firmanın böyle bir paket satış politikası var.

Haberde Cem Dizdar'ın bir konuyla ilgili tespiti var..bunu haberden alıntı yaparak yayınlıyorum.Lütfen iyice okuyunuz ve durumu görünüz.Fiyatın 103.90dan 79.90 a çekilmesi sonucu ;
''...- Tamam kabul ediyorum ama şimdi size sorarım, bu adil bir ticaret mi? Kredi kartı ekstresine bakmayıp sizi aramasam her ay 24 lira kadar fazla ödeyeceğim. Bu da yılda nereden baksanız 290 liraya yakın para eder.
- Evet efendim.
- Peki benim durumumdaki insan sayısı 200 bin kişi olsa... Bu da toplamda 200 bin çarpı 290 lira değil midir?
- ???????
Durumum gösteriyor ki, Digitürk yöneticileri sanki futbol yayın ihalesi girmeden önce 'ince bir hesap yapmış' gibiler. Benim gibi 'geç uyanan'ların sayısı ne kadar kabarıksa, ki kime sorduysam hiçbiri kaç para ödediğini bilmiyor, ‘havadan’ gelen para da aynı oranda artacaktır... Eeee, Allah bereket versin.''

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...