28 Kasım 2014 Cuma

İsyanım var !

Uzun zaman sonra üstüste 2 Fener maçını kaçırdım Kadıköy'de.Önce Gençlerbirliği sonra Rize maçlarını hastalık sebebiyle evden izlemek zorunda kaldım ki tvde maç izlemeyi pek sevmem , hele yanımda babam varken..Statta sağda solda ağzından tepki anında küfürü rahatlıkla çıkaran ben , yanımda babam varken biranda İstanbul beyefendisi kesilip maksimum şerefsiz lafı ile idare eder oluyorum.Kaçırdığım 2 maçta da Maraton Üst H blok ile ilgili sıkıntılar yaşandı statta..Önce Gençler maçında tezahüratlar yapıldı , sonra Rize maçında da kombine iptalleri sebebiyle bloğun çoğunluğu maça giremedi..Bunları evden takip edip devamlı telefondan bilgi almak işkenceydi resmen..Neyse.

Ben kombinesi iptal edilen gruptan değilim , Gfb üyesi değilim , Ersun Yanal'ı hiç sevmem , Alexçi değilim , Dava sürecinde başkan için Çağlayan'a birçok kez gittim ama oy hakkım olsa Aziz Yıldırım'a asla oy vermem..Yazdıklarımı okumadan önce rengimi , tarafımı bilin de sonra ulan bu Gfbli ya da bu Alexxçi falan diye kestirip atmayın..

Kombinem iptal olmadı evet , bunun sebebi de olduğum sıralara torpil geçilmesidir , bu sıralara dokunmayın ricası sonrası bizim kombineler iptal olmadı..Bu bilgiyi de verelim..

Çarşamba telefonuma gelen mesaj sonrası dün saat 14.00'de Maraton Alt girişinde kombine merkezine gittim , yönlendirmeler sonucu locaların olduğu katta bir odada yöneticimiz ve 50-60kişi ile beraber yaklaşık 20-25 dakika süren bir sohbet toplantısı yaptık.Yönetim tarafı savunma yapıp yaptığı hareketin sebeplerini kendince sıraladı.Gelen istihbarat dedi , Gfb dedi , özür dileriz dedi sonra bir de utanmadan 1 maçtan bir şey olmaz biz de izlemedik zaten olaylar yüzünden dedi.Eleştirilerin çoğunu duymazdan geldi , işine gelmeyince sesin geldiği yere bakmadı bile.Gelen kişilerin bazıları benim gibi torpilliydi , bazıları da kombine iptali sonrası kapıdan çevrilen kişilerdi.Şikayetler paylaşıldı , herkes üzgün hatta kırgın olduğunu belirtti.Merakla bekledim konuşmanın sonunda ne olacak diye , sonunda  yöneticimiz ağzındaki baklayı çıkardı.İptal edilen kombinelerin çoğu tekrar aktif duruma gelmiş , 30-40 tanesi komple iptal olmuş sadece.Yalnız H blok sakinlerinin passoliglerini almaları için bir şart koymuş yönetim , sene başında imzaladığımız taahhütnameyi biraz ilaveler yapıp tekrar imzalama şartı getirmişler.5.maddedeki ilave aşağıdaki gibidir ;

....  Kulübün , sporcuların ve teknik adamların manevi şahsiyetini rencide edecek eylem ve söylemlerde bulunmak kombine iptal sebebidir..

Benim bu maddeden anladığım , ''Ersun Yanal''diye bağırırsan hocan ve topçuların he bi de başkanın rencide olabilir bak akıllı ol uslu dur yoksa karışmamdır..

İmzalamadım ,  kombinemi dilekçe verip iptal ettircem Pazartesi günü.Varolan hakkım gasp edilip , passolig kartım verilmediği için de Pazar günü maçı yine televizyondan takip edeceğim Aziz Yıldırım sayesinde..

Yönetim Gfb'ye takmış durumda.Açıkça söylüyorlar zaten onları stada , salonlara sokmayacağız diye.Sebep ise Aziz Yıldırım'a muhalif olmaları , başka bir şey değil..Sizin blokta 20-25 kişi kartlarını Gfblilere vermış , ihbar geldi tribünü karıştıracaklarmış , o kişileri tespit edemedik biz de tedbir için herkesin kartını iptal ettik şeklinde dalga geçer gibi açıklama yaptılar bir de utanmadan.Diledikleri özür bana hiç samimi gelmiyor ayrıca , özrünüzü kabul etmiyoruz diyenlere de ne yapalım yani başka ne bekliyorsunuz diyecek kadar da rahat kişiler yönetimimizde yer alıyor ne yazıkki.

Şampiyonluk kutlamalarındaki Alex sesleri ne kadar yanlışsa , Gençler maçında da Ersun Yanal diye bağırmak o kadar yanlıştır bana göre.Bizim blokta Alex'i sevmeyen nadir insanımdır herhalde , gittiğinden beri yapılan Alex tezahüratlarına sadece  1 kez , o da takıma olan sinirimden eşlik etmiştim 2 yıl önceki Sivas ya da Elazığ maçında.Yaptığımız protesto şekli yanlış bile olsa , bu insanların en doğal hakkı , buna engel olamazsın , karşıt fikirlere böyle cezalar verirsen de adın diktatöre çıkar evet..Küfür edilmediği sürece her türlü tepki herkesin hakkıdır.

Zaten benim Rize maçından beri en çok tepki gösterdiğim konu bu.Kombinesi iptal olanların bazıları faks çekti kulübe , bazısı da mail attı.Savunma yapılırken ya da başkan eleştirilirken  ''ama ben Ersun Yanal diye bağırmadım , benim kombinem niye iptal edildi '' ifadeleri dikkatimi çekti.Sanki bağırmak suçmuş gibi ya da bağıranlar iptal edilsin ama bak ben bağırmadım benimkine neden dokunuyorsun arkadaş deyip başkana bence güç veren ifadeleri okumak beni üzdü.

Gfb'yi bitirmek için onun Anadolu versiyonunu ortaya çıkaran , destekleyen , yine Gfb'yi bitirmek için Telekom tribünü üst katına kombine sattırmayan , voleybol maçlarına Gfb'yi sokmayıp takımı boş tribünlere oynatan , kadın basketbol maçlarına bilet dahi satmayan Aziz Yıldırım kendi hırsları uğruna çok sevdiği kulübüne zarar vermektedir.Kongre öncesi birlik mesajı verip oyları toplayınca yine eskisi gibi devam etmenin, kendisinden olmayanı bitirmek için uğraşmanın  eski Akp genel başkanının seçim gecesi balkon konuşmasında herkesi kucaklayıp aradan zaman geçinde partisinden olmayana neredeyse yaşama hakkı vermemesinden hiçbir farkı yoktur gözümde.

Aziz Yıldırım gibi düşünmeyen herkes Fenerbahçe düşmanı . Aziz Yıldırım aleyhine hareket eden herkes birilerinin adamı .Çok tanıdık gelmiyor mu size de bu suçlamalar.

Yakın arkadaşlarımla , kardeşim dediğim kişilerle Fenerbahçeli topçular için kavga etmiş , hatta kalp kırmış birisiyim.Kısacası oynadıkları top haricinde yaptıklarına laf etmeyen , ettirmeyen manyağın tekiyim.Dün duydum ki ''sabrımız taşıyor adam gibi oynayın '' tezahüratından çok şikayetçiymiş topçularımız.Özellkle bizim bloktan edilen küfürler yüzünden rahatsızlarmış.Bu arada cidden merak ediyorum onca seste zeminden o kadar metre yukarıdan gelen sesleri nasıl ayırt edebiliyor futbolcularımız.Hmm bu küfür H bloktan , bu alkış E'den diye ayırt edebilen topçuyu cidden tebrik ediyorum..Küfür ettiğimizi de kabul etmiyorum he ayrıca..Geride kalan haftalarda oynanan futbol ortada , takım iyi oynuyor girilen beste yanlış diyecek biri yoktur herhalde.Yöneticimize göre taraftar destek olmak zorundaymış hep böyle tezahüratlar yanlışmış..Bu kulaklar ne tepkiler duydu zamanında Fenerbahçeli topçulara..İnanın en masumu bu , ayrıca o formayı giyiyorsan eşek gibi koşacaksın , mücadele edeceksin , şikayet edip durmayacaksın arkadaş..

Fenerbahçe tutku , psikopatlık derecesinde sevgi bizim için..Ama cidden soğudum son 1 ayda maça gitmekten.Reklam kokan harekete gircek ama 2-2lik Marsilya maçında işlemediği suçtan dolayı 1 sene men almış birisiyim ben.Şansıma maç rekoru kırdığımız sezonda yaklaşık 60 maçtan men edilmiştim.Karakola imza atma zorunluluğu olmasına rağmen cezalı olduğum 60 maçın en az 35 inde tribündeydim ben..Para cezaları eve gelmesine rağmen sikerim cezasını ( maç başına 500 tl ) tribünden uzak kalmak olmaz diyen birisi olarak Aziz Yıldırım sağolsun kendi isteğimle kombinemi iptal edip , babamla çay için hakeme içinden söverek maç izlemek zorunda kalacağım..

Biri kulübümün diğeri ülkemin yönetiminin tepesinde 2 kişi var , ikisine de hakkım helal değildir.İkisi de huy olarak birbirine inanılmaz benziyor ve ben ikisinden de rahatsızım..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...