19 Ağustos 2010 Perşembe

paok - Fenerbahçe..

Young Boys kurasını çekince hemen herkes ooo tamam bu iş üst tura çıkarız demişti..2maçta da gördük ki isme cisme bakmadan sahada topunu oynayacaksın ve mücadele edeceksin..Yoksa işte İsviçre 2.si seni eliyor..Bu yüzden Paok kurası güzel oldu..Bu sefer rakibi ilk dakikadan itibaren ciddiye alacak bizimkiler..

Paok'u izlemedim hiç zaten Yunan ligini de çok yakından takip etmem..Ama evinde Yunanistan'ın en iyi takımı olduklarını hemen herkes söylüyor,ki lig ve avrupa karnesi de bu söylemleri doğruluyor..Herşeyden öte Türk-Yunan takımları  gazozuna bile maç yapsa o maç sıkı geçer..Sağlam bir tribünü olan,evinde basan mücadele eden bir takımmış Paok..Rakipten çok tribünler beni meraklandırıyor esasında..Umarım topçularımız benim gibi düşünmezler..

Maç yorumuma gelirsek..Bilica-Stoch-Dia-Bekir yok..Volkan oynayacak ama ters bir hamlede sakatlığı hortlayabilir tekrardan,sıkıntı yaratabilir..Açıkçası Emre'nin bu akşam kırmızı kart görmesinden falan da çekiniyorum,sinirli yapısı ortada..Bu akşam yapmamız gereken şey topla bolca zaman geçirmemiz,ayağa pas yapmamız ve defansta sağlam durmamız..Ben olsam Alexsiz başlarım ve orta sahayı Selçuk-Christian-Emre şeklinde oluşturur kanatlarda Topuz ve Canerle 4-5-1 oynatırım takımı..Ama hoca olan Aykut Kocaman tabi ben değilim..İyi futbol ve avantajlı skorla döneriz umarım İstanbul'a..Dualarımız bu yönde..

Son yıllarda en çok gitmek istediğim deplasmandı,gidemedik..Gidenler kazasız belasız döner inşallah..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...