5 Kasım 2011 Cumartesi

Hakkınız Yok !! ..

3 Temmuz sonrası yaşananlardan hepimiz oldukça fazlasıyla etkilendik..4 ayı aşkın süredir var olan belirsizlik insanları iyice germiş durumda..Hayatına normal şekilde devam etsen bile maç zamanı gelince ister istemez olayları düşünmeye başlıyorsun bir şekilde..Tabi bu hayatı Fenerbahçe olan ben ve benim gibi olan sizler için daha da zor bir durum..

Dün maç sonlarına doğru takımın böyle oynamaya hakkı olmadığını söyledim sanal alemde..Bana cevap olarak direkt söylenmese de ortaya yazılan yazılardan eleştirmenin yanlış olduğu söylenildi..Ben katılmıyorum buna..Neden mi..

Bu sadece futbolcuların yaşadığı bir süreç değil..Fenerbahçeliyim diyen herkes bu süreci bir şekilde yaşadı , yaşamaya devam ediyor..Cephe sayısı oldukça fazla..Taraftar , Metris'tekiler , futbolcular , teknik heyet vs vs..

İnsanlar 120 gündür içeride yatıyorlar..Masumlar , suçlular..Bunu elbet öğreneceğiz..Ancak şartları ne olursa olsun onlar da direnişin içindeler..Ya taraftar..Bjk maçını gördünüz içeri nasıl girdik..Futbolcuların yaşadıklarını biz yaşamadık mı , okuduklarını biz okumadık mı , duyduklarını biz duymadık mı..Hangimiz pes ettik..Kasım'ın 1inde 3 hafta sonraki Gençler deplasmanı için program yapıp etrafımızı gazlıyorsak , yıllık izinlerimizi , maaş kesintilerini Fenerbahçemiz için kullanıyorsak sahadan da bazı beklentilerimiz oluyor..Yemeyip içmeyip kulübe katkı olsun diye Fenerium'a koşuyorsa bu insanlar Fenerbahçe formasının sahipleri de şartlar ne olursa olsun o formanın hakkını vermeli..2 yerine 5 yesin umrumda olmaz , sadece formanın hakkını versin yeter..

Doğrudur maç trafiği yoğun..Ama kadro derinliğimiz zayıf değil..Doğrudur hakemlerden çekiyoruz..Ama buna alışkın değil miyiz.Doğrudur çok sakatla oynadık..Ama dedim ya derdimiz 3 puan değil , formanın hakkının verilmesi..

O yüzden ki yarın düşeceğini bile bilse Fenerbahçe futbol takımı Sivas maçındaki gibi  oynayamaz..Buna hakları yok !!

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...