21 Mayıs 2012 Pazartesi

Sosyal Medyayı Sevmiyorum..

Eleştirmeyi , düşünmeden konuşmayı , bakış açısını değiştirmeden bir fikre - düşünceye sonuna kadar inanmayı benimseyen bir kitle var sosyal medyada..Twitter fenomeni diyorum ben kendilerine..Herşeyi sadece kendileri görürler , bir onlar konuşacak kadar cesurdurlar..Tabi bu onların kendi yarattıkları dünyalarında geçerli..

İddianameyi okudum birşey var kesin ile girerler , yönetim aciz derler , bu liste cemaatçi olmuş hani mücadele ile çıkarlar gün boyu..

Cidden gülüyorum böylelerine..

Çevremden helal olsun size birlik içindesiniz laflarını çok duydum 3 Temmuz sonrası..Halbuki öyle değil..Fenerbahçe taraftarı birlik içinde falan değil..


Akp'den nefret ederim..Ancak gördüğüm en disiplinli , en başarılı çalışan parti..Kesinlikle dışarıya koz vermiyorlar..Çatlak ses duymanız mümkün değil neredeyse..İşte bu yüzden de başarılı oluyorlar..Oy verdiğim Chp'ye bakın bir de..Kendi içiyle uğraşmaktan Akp'yle uğraşmaya zamanı kalmıyor neredeyse..Demokrasi herkesin fikrini çatır çatır söylemesidir elbette , ama bir de bazı gerçekleri görüp konuşmak vardır..Sen kenetleneceğin zamanda ön plana çıkmak için susarsan objektif değil gerizekalı olursun benim gözümde..

Çok Aziz Yıldırım düşmanı arkadaşım var..Ölse inanın sevinirler..Fenerli he bunlar yanlış anlaşılmasın..Ama hiçbiri desteğini esirgemedi 11 aydır , hiçbiri ortaya çıkıp konuşmadı elaleme koz vermemek için..Hepsi bekliyor..Başkan çıksın bazı şeylerin hesabını soracağız diyorlar..

Bu düşünce örnek olmalı..

Şu süreçte düşüncem ne Aziz Yıldırım'ı put gibi görüp tapmanın ne de herşeyi eleştirip konuşmanın doğru olmadığıdır..Beklemenin en doğrusu olduğudur..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...