6 Haziran 2012 Çarşamba

Kombineye İlgi Zamanı..

Yeni sezon kombinelerinin satışı devam ediyor..Şu ana kadar önc eski hak sahiplerine , FB Kart sahiplerine , kongre üyelerine ve Fenercell kullanıcılarına satış yapıldı..Genel satış ise Pazartesi günü başlayacak..

Ben yeniledim , geçtiğimiz sezon Okul Açık'taydım bu sene ise Fenerium Üst B Blok..Ne zaman stada gitsem satış yapılan bölümde en az 10-15 kişi gördüm..Çevremdeki hemen herkes kombinesini yenilemiş durumda..Onlara da sorduğumda bana aynı şeyleri söylüyorlar..İlgi iyi gibi yani..Umarım yoğunluk sadece bizim gittiğimiz zamanlarda olmamış olur ve en az 15 bin civarı yenileme olmuştur..

5 maçlık ceza ve olası Avrupa kupalarından men cezası yenilemeleri değil de yeni satışları etkileyecek gibi gözüküyor..Umarım yanılırım ve Fenerbahçe taraftarı kombine kültürüne sahip olduğunu gösterip rakamları yine 30 bine yaklaştırır..

Not : Fotoğraf alıntıdır..


Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...