3 Ekim 2010 Pazar

Fenerbahçe 3 -Gençlerbirliği 0..






Uzun zaman sonra Maraton Üst'te izledim maçı..Gene uzunca zaman sonra oturarak izledim bir Fenerbahçe maçını..Herşeyden önce tribünler için 1-2 laf edeyim..Vilet fiyatları ve maç günü oldukça uygun,buna rağmen stat dolmuyorsa bu cidden büyük sorundur..Ne kopma var ligde ne de umutsuz bir durum..Taraftarın kendi görevini yerine getirmesi gerekir..He bi de Maraton sevdamızdan vazgeçme zamanı geldi..Telekom gayet iyiydi bugün..4-5bin kişinin Telekom'da toplanıp tribün yaptığını düşünemiyorum..

Takım gelince..Niang,Alex,Emre ve Yobo baya iyiydi bugün..Lugano'da diğer maçlara göre daha canlı ve istekliydi..Dia çok kötüydü,çok top ezdi..Caner hücumcu bir bek ve savunma yaparken sıkıntı yaşıyor,ancak derbiler dışında pek bir sıkıntı yaşamayız orda..Gökhan ve Topuz vasattı bana kalırsa..Selçuk da sakatlanıp çıkana kadar kesicilik görevini iyi yaptı..İlk yarıda istekli,zaman zaman basan,kanatları iyi kullanan bir takımdık..Zaten ilk gol kanat ortası sonucu geldi,2.gol de gene kanattan içeri kıvrılan Niang'ın sayesinde..

2.yarıda ise durduk resmen,hele rakip 10kişi kalınca hani ayıp olmasın diye çıkmıyoruz filan zannettim..Seyircinin önce tepkisi sonra da ateşlemesiyle biraz kıpırdandık da 3 geldi..Yani 10dakika kassak 4-5 falan olacak maç zor bela 3-0 bitti..

Gol yollarında Kayseri maçı dışında sıkıntı yaşamadık,7maçta toplam 20gol..2maç üst üste kazanmak güzel oldu moral ve güven açısından..Milli maç arasında takım biraz daha toparlar diye düşünüyorum..Konya deplasmanı ve içeride G.Saray maçında alacağımız 6puanla Bursa'ya 4de 4 yaparak gitmiş olacağız kısmetse...O maçı da alırsak devreyi lider bitir me şansımız bile olur bence..Yani golü atınca yenilmesi zor takımız..(Bjk maçındaki gibi inanılmaz gol kaçırmazsak tabi)

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...