10 Eylül 2011 Cumartesi

Arsenal-Swansea Maç Öncesi..

3 maçta 1 puan alan bir takım olarak artık önümüzdeki her maç önemlidir bizim için..Olası bir puan kaybında zirveyle olan puan farkının biraz daha açılacak olmasından çok takımın zaten eksik olan kendine güveninin dip yapacak olması korkutuyor beni..

Swansea ligin yeni temsilcisi.Hiç izlemedim , o yüzden oyun stilleri ya da mevcut oyuncuları için yorum yapacak bilgim yok..Arsenal'e rakip olan bir takım hele ki deplasmandaysa ve ligin yeni takımıysa kapanır diye düşünüyorum doğal olarak..Aslında açıkçası rakipten çok bu maçta bizim nasıl oynayacağımızı merak ediyorum..Hem yeni transferlerin performansları hem de eksikler sonrası nasıl bir 11 ile sahaya çıkacağımızı..

Defansı toparlayan Vermaelen yok bugün maalesef..Sakatlanan Belçikalı stoper en az 1 ay sahalardan uzak kalacak..Herhalde Koscielny-Mertesacker ikilisi ile başlarız..Sagna sağ taraftaki görevine dönerken sol tarafa da sakatlıktan çıkan Gibbs dönecektir..Umarım maç eksiğini sorun etmez ve Santos'u oynatır Wenger..

Orta sahada ise Song yine cezalı..Cezası sona eren Frimpong ilk 11de başlar diye düşünüyorum..Wilshere'in 2-3 ay daha oynayamayacak olması Ramsey'in biraz daha forma şansı bulacak anlamına geliyor..Umarım beni yanıltır ve iyi oynar..Yoksa Ramsey'in Arsenal topçusu olacak kalitede olmadığını düşünüyorum..Oyun kurucumuz ise tabiki Arteta olacaktır..

Sağda Theo ileride Rvp bankolar..Solda ise Arshavin yerine Benayoun tercihi olursa şaşırmamak gerekir..

Bugün bildiğimiz ofansif Arsenal futbolunu izlemeyi ve bol gol görmeyi istiyoruz Arsenal taraftarı olarak..Transfer sezonunun son 2 gününde gelen 5 transferin bize verdiği umudu devam ettirmek için bugün oynanacak futbol ve alınacak skor önemli..

Ne olursa olsun sempati beslediğimiz değil TARAFTARI olduğum Arsenal'e desteğe devam..


Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...