18 Eylül 2011 Pazar

Şampiyon'u Karşıladık..

Kız arkadaşıma Cuma akşamı için program yapma demiştim sabahtan..Hem maç var hem de yorgun olurum erken yatarım dedim..Saat 6 gibi ise telefona gelen mesaja hiç düşünmeden tamam dedim..Mesajı atan Fenerbahçeli dostum Gökhan'dı ve akşam havalimanına gidiyoruz takımı karşılamaya demişti..

12 gibi Sabiha Gökçen'deydik..Eve geldiğimde saat 2.30 falandı..Takımın çıkışı 1.20 yi falan bulmuştu..O saate kadar tezahüratlarla pasımızı sildik..Sonrası ise fenaydı..Yaklaşık 150-200 araçlık konvoyla takımı tesislere götürdük.Gerçi son kısımda sayımız azalmıştı ama Tem'deki kalabalık halimizi görmeniz lazımdı..

Ziegler ve Bienvenu ne düşündü merak ediyorum..Sıradan bir deplasman galibiyeti sonrası gece 1de havalimanında 800-1000 kişi falan..Peşinden konvoy..Herhalde ulan nereye geldik biz sorusunu mutlaka sormuşlardır kendilerine..


Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...