19 Mart 2012 Pazartesi

Hocaya Ayıp Ediyorlar..

G.Saray maçı sonrası gerek tribünde gerek sokakta gerekse sosyal medyada hocamıza oldukça tepki vardı..Artık eleştiri boyutunu aşan yorumları duymak , okumak beni hem üzdü hem de sinirlendirdi açıkçası..Evet Aykut Kocaman'ın hatası vardı maçta..Ben de böyle düşünüyorum..Stoch'u çıkarması doğru olsa da oyuna giren kişinin Dia ya da Özgür yerine Selçuk olması zaten panikleyen takımın iyice kötü oynamasın sebep oldu..Rakibin baskı yaptığı anlarda yedek kulübesindeki en büyük kontra atak gücümüz Dia'nın oyuna 78.dakikada girmesi de büyük hataydı..Bunlarda hem fikirim herkesle..Ancak tek suçlu Aykut Kocaman değil diye düşünüyorum..

İlk 15 dakikada atılan harika 2 gol sonrası skor ve moral avantajını yakalayan topçulara Aykut Kocaman kenarda kapanın beyler demiş olamaz herhalde..Stoch'a bu maçta kötü oyna koçum diğer maçların aksine kötü şutlar çek de demiş olamaz yine..Cristan'a verdiğin 10 pasın 7si rakibe gitsin Baroni demesini de beklemeyiz herhalde Aykut Hoca'dan..

Geçen sene bu zamanlar ''gururumuz'' ''umudumuz'' dediğin adama bir maç sonrası ağız dolusu küfürler etmek hiç yakışmıyor taraftarlara..

Ben hocayı desteklemeye devam edeceğim..Bunu çok sık tekrarlamaya başladım ama td olmak sadece taktik vermek , oyuncu değiştirmekle olmaz..Hocamız bu konularda özellikle bu sezon çok hata yapsa da yaşadığımız süreçte kadrodaki oyunculara yeri geldiğinde babalık , yeri geldiğinde abilik yapan , maçtan bir gün önce Tff başkanından eksi puan cezası alacaksınız lafını duyup önce kendini sonra topçularını motive etmeye çalışan , yönetimin kendine gelip biraz daha öne çıkmaya başladığı 2011'in son günlerine kadar yaptığı açıklamalarla , duruşuyla neredeyse tek başına koca camiayı ayakta tutan adama küfretmek büyük terbiyesizliktir..

Düşünün şu süreçta başımızda misal Daum'un olduğunu..Sizce bırakıp gitmez miydi ? Ya da başka bir yabancı hoca olsa kesin kalırdı diyebilen kaç kişi var içinizde..

Ben başarısız olacaksak bile Aykut Kocamanla olmaya razıyım..Biliyorum ki puan kaybettiğimizde en az bizim kadar üzülen bir hoca var çünkü başımızda..Canı sağolsun..


Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...