15 Haziran 2011 Çarşamba

Yeni Salon Öncesi Son Uyarı..

Dün oynanan Fenerbahçe Ülker - G.Saray Cafe Crown maçını izleyemedim..Skoru twitterdan takip ederken maç hakkında yorum yazan arkadaşlarım devamlı taraftardan şikayet etti..Ses çıkmıyor , rezalet vs şeklinde yorumların sayısı az değildi..Yazılanlara hiç şaşırmadım desem..

Nedense en kritik maçlarda takımı coşkuyla desteklemeyi pek tercih etmiyor taraftarımız..Ya gereksiz bir suskunluğa bürünüyor ya da yanlış yerde yanlış tezahüratı söylüyor..Misal fark 7-8 sayı , son 2 dakika ve biz lay-lay çekiyoruz..

Bunun 2 sebebi var bence..İlki hala basketbol konusunda yeteri bilgi-tecrübesi olmayan bir taraftarımızın olması..İkincisi ise bu tarz maçlarda sezonun çoğunu evinde geçirip rakip Gs veya bu maç şampiyonluk maçı diye salona koşan ''iyi gün dostu'' taraftarların pardon seyircilerin salonda yer alması..Bazıları en bilindik tezahüratları bile bilmez yani düşünün..

Bunlar hep tecrübe oluyor bize..Yapılan yeni salonumuzda öncelikle taraftar grupları aynı yerde toplanmalı..Bu konuyu dile getiren Yiğit Yılmaz/ a katılıyorum..Taraftar gruplarının varlığı tribünde oldukça önemli..Etkilerini anlamak için Saracoğlu'ndaki ilk yarı ve ikinci yarı maçları Okul Açık performansına bakmanız yeterli..Pota arkalarından birine yerleşip burada güzel bir tribün yapmamız gerek..Bunun için hem yönetime hem bizlere iş düşüyor..Yöenetimden tek beklentim gruplara yer ayırması ve uygun fiyattan kombine satması..Birliktelik sağlanıp tecrübeli insanlar yerlerini alırsa güzel bir tribün yaparız..Şahsen Yunan tribünlerini salon sporlarında çok beğenirim..Onları örnek alalım demiyorum ama en azından 1-2 videolarını izleyip ne yaptıklarına bakmalı..Biz Nba modeli taraftar olmamalıyız..

Bırakın maça gitmelerine maç hakkında yorum yazmalarına bile sinir olduğum bir kitle var..Evet ben de bu sezon hiç salona ayak basmadım , televizyondan takip ettim Fenerbahçeyi..Özellikle final serisinde fazla bilet var gel davetlerini geri çevirdim ..Koca sezon salona gitmeyip sadece Gs maçı ya da şampiyonluk maçı vs diye son maça koşan insanları sevmiyorum..Kadrodan 3 yabancı sayamayacak düzeyde insanlar bunlar..Ve sırf son maç diye salona koştular dün..Acaba rakip Banvit olsaydı gene de salona giderlermiydi merak ediyorum..

Tüm bunlar ders olur inşallah bize..Yeni salonumuzda bilnçi , bilinçli olduğu kadar da coşkulu bir taraftarımız olur diye umuyorum..Tabi coşkulu derken 40 dakika boyunca susmamak değil demek istediğim..Özellikle savunmayı alkışıyla ödüllendiren , takım gerideyken homurdanmak yerine destek veren taraftar görmek istediğimiz..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...