9 Aralık 2011 Cuma

14 Subat..

Bu yaziyi yazmak icin eve gitmeyi bekleyemedim sosyal medyada donen muhabbetten dolayi..Oncelikle bunu belirtip Ingilizce yazim icin ozur dilerim

A.Gucu maci sonrasi arkadasimla yururken iddianame ve olasi bir Gs yenilgisi bizi yipratir hatta dagitir demistim..Ne yazik ki hakli ciktim..

Gunduz aciklanan iddianame once basinda daha sonrada internette yayinlandi..Sanirsam televizyon kanallari canli yayinda okumus , gazeteler linkleri paylasmis..Sasirmadim..Satilik Turk medyasindan da bu beklenirdi zaten..Kitap okumayan bir toplum usenmedi ve 400 sayfalik iddianameyi okudu bugun , merak iste..

Ben okumadim ve okumayacagim da..3 Temmuz sonrasi zaten bolca okuduk , dinledik..Tepkiler ilgincti..Kimileri dalga gececek kadar sacma bulurken yazilanlari kimileri de kesin dustuk diyecek kadar karamsardi..Bu bile savunmayi beklememi hakli sebebidir..Bu kadar zit 2 dusuncenin olusmasina sebep olan suclamalari ancak savunma ile ciddiye alirim cunku..

Bastan belirteyim , Aziz Yildirim ' i severim..Ama bu gercekleri gormezden gelecegim anlamina gelmez..Suclu bulunursa baskan yattigi yerden cikamasin diyecebilirim rahatca..Suclu bulunmasi icin de iddianame degil mahkeme karari beklenmelidir..Ve surecin basindan beri agizlarda olan ama nedense kimsenin uygulamadigi "aksi ispatlanana kadar herkes masumdur" benim icin su an gecerli olandir..

Mahkeme surecinde bugun dalga gectigimiz 34000 tl gercekten sike parasi olabilir ya da bugun karamsarlik sebebi olan I.Akin aciklamalari konuyla alakasiz bile olabilir..Bu yuzden biraz dusunup karar vermeli buyuk Fenerbahce taraftari bugunlerde..

Ben mevcut hukumeti destekleyen biri degilim..Yasadigim ulkede son yillarda ne yarginin ne de emniyetin bagimsizligina inancim kalmadi..Bu yuzden ki savcinin her iddiasina supheyle bakarim , bakmaya da devam edecegim..Sucla , camur at , baski yap , yiprat ve kurtul politikasini benimsemis iktidarin oldugu ulkede insanlarin suclarini bile bilmeden 3 yildir icerde oldugunu unutmamaliyiz..Fasist duzene destek verircesine baskan biraksin artik Feneri demek de bana gore duzene destek vermektir..(ilk gun istifa etmesine destek verirdim)

Gun karsiliksiz destek gunudur..Destek sahislara degil makamlarinadir..Ben hakkindaki suclamalara cevap veremedigi ya da itiraf ettigi gune kadar baskanima , yoneticime destek vermeye devam edecegim..Benim dusuncem , destek anlayisim budur..

Birbirine dusen insanlari gorunce uzuldum..Gun kenetlenme gunudur..Ne insanlari asmak ne de koru korune destekleme gunudur..Gun savunmaya firsat verme gunudur..Peki ya 14 Subat..O da destek icin sokaklarda olma gunudur..


Böyledir bizim sevdamız..



Published with Blogger-droid v2.0.1

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...