21 Aralık 2011 Çarşamba

Kahramanımı Harcatmam !!

Gece 1.30 gibi Twitter'da Murat arkadaşımız  paylaştı videoyu..Trabzon maçı koreografisinin hazırlanış videosu..Önce bir videoyu izleyelim beraber..

Tarihinde Kocaman Bir İz Var

Rahat 10 kere izledim gece..Harika olmuş..Koreografide ve videoda emeğe geçen herkese teşekkürler öncelikle..

Gelelim mevzuya..Benim kahramanlarım Oğuz , Aykut bir de Rıdvan'dı ufakken..88-89 şampiyonluk maçını babasının omzunda izlemiş şanslı bir velettim..Rıdvan'a doyamadık..Oğuz'un harika paslarını , Aykut'un enfes gollerini çok izledim..Yeri geldi televizyonda , yeri geldi Kadıköy'de..1995-96 şampiyonluk sevinci kursağımızda kalmıştı meşhur açıklama sonrası..Oğuzla Aykut takımdan ayrılıyor !!

Tam tarihi hatırlamıyorum ama 1996 sonuna doğruydu meşhur İstanbul maçı..Aykut'u izlememiştik ama Oğuz'u görmüştük rakıp takım formasıyla bize karşı..Ağlamıştım tribünde..Çok değil 5-6 ay önce Trabzon'da bize önce maçı sonra şampiyonluğu getiren topçular şimdi bize rakipti..Zor duyguydu inanın..Belki çoğumuz şu an Oğuz'dan nefret ediyoruz..Ama o zamanlar kahramanımdı benim , herkesin..



Yaşadığımız süreç herkesi yıprattı..Yıpratmaya da devam ediyor 3 Temmuz'dan beri..Videoyu izlerken çok mu duygusallaştım bilemiyorum ama hani bazı şeyler ispatlanır ve biz ceza alırsak geçen sene için tüm hakkımı helal ederim ben..Yaşadığım heyecanlar yalan çıkacak belki , gittiğim deplasmanlar boşa olacak belki , harcadığım paralar çöpe gitmiş olacak belki..Ciddi söylüyorum bu videoyu izledikten sonra hiçbirini düşünmedim..Tek şartım var dedim kendi kendime..Aykut Kocaman bu takımda kalmalı , gitmemeli..Giderse o zaman iki elim yakanda olacak ahirette Aziz Yıldırım..

Aykut Kocaman'ın bir kez daha bu kulüpten gidişini kaldırmaz bu bünye..O benim çocukluk kahramanım lan..Harcatmam size..


Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...