13 Ocak 2012 Cuma

Okul Açık!! 10 Puan 10 Puan 10 Puan..

Dün dolu tribünler beklemiyordum Saracoğlu'nda..Hava şartları , maç günü ve üstüne rakibin kolaylığı eklenince üstüne gelen pek olmaz dedi..Ne yazık ki haklı çıktım..

Maçı değişiklik yapıp Maraton Alt'tan izledim..Maraton Üst hariç her tribünü görme şansım oldu..Ve bir kez daha Okul Açık ile gurur duydum dün akşam..Migros'a bilet alıp gelenleri de takdir ettim kombine sahipleri üşenip gelmezken..

Okul Açık'ın 4te 3ü doluydu..Maç izlemeye gelmeyip yine desteklerini verdiler..Maraton'daki arkadaşlar kusura bakmasın ama ''tribünün yükünü Maraton çeker '' tezahüratı artık mazide kalmalı..Okul Açık'ın sadece koreografi yapmadığını gerek devamlılık oranıyla gerekse coşkusuyla önde olduğunu görme zamanı geldi bence..


Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...