8 Ocak 2012 Pazar

Stat Gezisi..

Şeytan Rıdvan

Fenerbahçeli Cemil

Ver LEFTER'e yaz deftere

Can Bartu

Serkan Acar

Aykut Kocaman

Turhan Sofuoğlu

İsmail Kartal

İlhan Ekşioğlu'nun locasındaki 2008 Cl grubu plaketi

Maraton Alt'taki eski çıkış tüneli

FB TV

FB TV Canlı Yayın Stüdyosu








Soyunma Odaları girişleri

Aykut Kocaman'ın odası


Soyunma odası

Basın Toplantısı Odası


Basın Tribününden saha görüntüsü




1907 Tribünü girişi

1907 Tribünü

1907'den saha görünümü


Protokol Tribünü

Yedek Kulübesi
Çekilişle stat gezisi kazanan talihlilerden birisi de bendim..Yıllardır tribünlerinde yerimi aldığım Şükrü Saracoğlu'nun rahatça girip çıkamayacağımız yerlerini görmek buluşma öncesi heyecan vermedi desem yalan olur..Merak ediyordum bazı yerleri , özellikle de soyunma odasını..

Maraton tribününden başladık geziye..Önce loca katında toplanıp başlama saatini bekledik..Ömer Temelli'nin gelip herkesle tek tek merhabalaşması güzeldi..Locaları gezdik önce..Gerçekten etkileyiciydi hepsi..Ordan maç izlemek baya keyiflidir..Alex'in locası baya ilgi gördü katılımcılardan..Localardan sonra müzeyi gezip ordan da Fb Tv , Radyo Fener ve Fenerbahçe dergisini ziyaret ettik..İşleyiş hakkında biraz bilgi aldıktan sonra saha içinden Fenerium tribününe geçtik..

Takım otobüsünün stada girişi sonrası geçtiği yerlerden geçtik..Orada başladı işte benim heyecanım..Koridorlardan geçtikten sonra önce hocamızın odasını sonra da soyunma odasını gezdik..Soyunma odası oldukça sade ve basit..Şaşırdım ama topçuların konsantre olabilmesi için böyle dizayn edildiğini düşündüm sonra..

Sonra sırasıyla basın toplantısı odası , basın tribünü , 1907 tribünü ve protokol tribününü gezdik..Konfor harikaydı hepsinde..Localardan çok 1907 tribününü beğendim , yalan yok..Yıllık 8bin tlymiş..Parayı halletsek de tanıdık bulup ordan yer kapabilmek zor iş cidden..

Yedek kulübesinde oturup , hocanın görüş açısından sahayı izlemek gezinin en güzel anıydı benim için..Katılımcılarla beraber çekilen toplu fotoğraf sonrası gezimiz sona erdi..2 saatlik gezi çok iyiydi..Sahadan tribünler oldukça etkileyici gözüküyor , boş bile olsalar..


Şimdi sizi kıskandırmış gibi olmayım kendimi çok şanslı hissettim bugün..Darısı sizin başınıza..Fazla detaya girip yazmaktan çok fotoğraf paylaşmak istedim..Umarım beğenirsiniz..


Genç Kerem !!

Basıcam dedim bastım !!


Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...