19 Temmuz 2011 Salı

19.07

Liseden beri beraber maçlara gittiğimiz arkadaşımın yanına uğradım sabah..Hem kombine almak hem de laflamak amacıyla..Lise dediysek 3-5 sene değil..Tam 12-13 yıldır beraber maçlara gideriz denk geldikçe..''Fenerbahçe Liseli Fanatikler'' pankartını gördüyseniz 90 lı yılların sonu 2000lerin başında o pankartın destekçilerinden biri de bendim..

Neyse esas konumuza dönelim..

Yüksek tansiyon hastası olan biri olarak gündüz sıcağında asla dışarı çıkmam..Tatile bile bu aylarda çıkmam..Buna rağmen bu sıcakta stata gittim bugün..Amaç taraftar kartı ve kombinemi teslim almaktı..Sıcaktan deli gibi yorgun düşmeme rağmen gittim..Cepte ay sonuna kadar harcamam gereken paranın bir kısmını da forma için harcadım..Kafamda olmamasına rağmen Fenerium'a girince gün destek günüdür dedim ve aldım yeni sezon formalarımızdan birisini..İnanın saat 1-2 civarı kuyruk vardı kasalarda..Görevliye ilgi nasıl diye sorduğumda aldığım cevap ''görüyorsun abi işte , sıralarda belli değil mi '' oldu..Ben ordayken en az 30 kişi gördüm elinde forma sıra bekleyen..

Esas önemli olan önceden aldığı kombineyi teslim almaya değil ''yeni kombine'' almaya gelenler vardı bugün..Ortalık toz dumanken , ne yazık ki önümüzü tam göremiyorken yine de kombine almaya gelenler vardı bugün..Helal olsun dedim içimden..

He bu arada Okul Açık'ta çok az yer kalmıştı satılmayan..500-600 ü geçmez..

En başta bahsettiğim arkadaşım deplasman için herkesin aradığı biridir..Organizasyonu genelde o yapar ve bize paslar..Pazar günü oynanacak Sakaryaspor maçı ile deplasman yapalım isteği gelmiş çevresinden..Gelir misin diye sormuyorum sana dedi , cevabı bildiğimden..

Bugün bizim günümüz..19.07..Ben bugün tanık olduğum olayları gördükten sonra bir kez daha gurur duydum Fenerbahçeli olmakla..Kötü gün dostuyuz aga biz..Bu taraftar var olduğu sürece sırtımız yere gelmez..

Son söz..Fenerbahçeli olmanın gururu bizlere yeter..


Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...