22 Temmuz 2011 Cuma

Saldır Numaralı Saldır Saldır..

Haziran 15 gibi transfer yazısı yazmıştım Fenerbahçe ile ilgili..Sonra bir anket yazısı yayınlayıp kısa bir ara vermiştik yeni sezon öncesi..

Temmuz ayında yazdığım yazıların hepsi doğal olarak yaşadıklarımızla alakalı..Takip ettiğim hemen her blogda da durum aynı zaten..Normal süreç işleseydi haftaya Süper Kupa finali oynayıp 15 gün sonra da lige başlayacaktık..Yani şu sıralar bizim takımda neler eksik , nerelere takviye lazım diye konuşup takımın son durumu hakkında görüşlerimizi yazmamız lazımdı..

Dün akşam stata gelenlerin çoğu maçı adam gibi izlemedi..İzleyemez de akıllar başka yerdeyken..O kadar bozuldu psikolojimiz yani..

İşte bu durumda kimse bizden normal tepkiler beklemesin..Sosyal medyada dün yaptıklarımızı kınayan renkdaşları görünce cidden şaşkına döndüm..Basını kovmak saçma , maske-tshirt giyme saçma , onu yapmak saçma vs..Ne yapmamız lazımdı pardon ?? Yemişim sizin objektifliğinizi arkadaş !!


Bir kez daha söylüyorum..En son sahaya girmek kısmı dışında dün yaptığımız herşeyle gurur duydum..Dedim ya , özlemişiz..


Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...