7 Temmuz 2011 Perşembe

Ben Seni Ruhumla Sevdim Kanarya..

5 gündür yaşadıklarımızı bir biz bir de Tanrı bilir..Tutmayan uyku , duran kafa sonrası artık düşünememe ve yaşadığımız hayal kırıklıkları..

Şöyle olcak , ya böyleyse vs yazmayacağım..Hakikaten artık sağlıklı düşünemiyorum..Dün geceden beri yaptığım tek şey bir besteyi dinlemek hem de defalarca..Twitterda yapılan bir paylaşım sonrası dinledim ve abartısız 100-150 kere dinledim..Şu anki ruh halimize en uygun beste olduğunu düşünüyorum..

Bir sabah tuttu babam elimden. Götürdü beni en buyuk sevgiye. Dedi ki gönül ver sen bu renklere, bırakma onu en kötü gününde. İşte ben o günden beridir sana, deliler gibi aşığım kanarya, kalp dursa bir gün akıl unutsa da , ben seni ruhumla sevdim Kanarya..
 Sözler herşeyi anlatıyor..Biz masum ve karşılıksız bir sevgiyle sevdik Fenerbahçemizi..En kötü gününde daha da fazla desteklemezsem namertim..




Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...