3 Ağustos 2012 Cuma

Sow Gitsin X Gelsin , O Da Gitsin Z Gelsin..

Tüketim merakı bizim toplumun en büyük sorunu bence..Devamlı bir şeyler almak , değişime gitmek isteği olur..Bu hemen her konuda olduğu gibi futbolda da geçerli..

Sow..2012 başında transfer haberleri çıktığında hemen her Fenerbahçe taraftarının keşke gelse dediği bir isimdi..Hatta bizi geçtim rakip takım taraftarları bile ilgilendi bu transferle..FB bu adama bu kadar para verirse Avrupa'dan ceza falan almaz diyorlardı..Sonuçta geldi bize Sow..

Sakatlanana kadar performansı iyiydi..Önde oynamayan bir takımın forveti olmak zor ve sıkıcıdır..Yardım gelmez , senden beklenti çoktur , kalabalık için yalnızsındır falan..Sow buna rağmen 12 maçta 7 gol attı..Beşiktaş'a , Trabzon'a , G.Saray'a gol attı..Yeni bir takımda hele ki bu takım çok ofansif oynamıyorken bu rakamlar fena değildi..

Sezon başı kampında istenilen performansı sergilemedi Senegalli..Geçtiğimiz sezonun sonuna doğru yaşadığı sakatlık sonrası aradaki zamanı kötü geçirmiş belli..Çalışmamış..Üstüne bir de Ramazan ayı denk gelince Sow sezona kötü başladı..

İşte bu noktada bizim tüketim sevdamız hortladı..Sow'u satalım , şunu alalım , bu gelsin moduna geçti birden taraftarın bir kısmı..Basın Dia gitti diye Sow'u mutsuz ilan etti..Oysa Dia'nın gidişi sonrası çıktığı antremanı Fb Tv'den izledim , adamın yüzünden gülücük eksik olmuyordu Alex , Kuyt , Bienvenu ile çalışırken..

2 hazırlık maçında gol atamadı , basında mutsuz haberleri çıktı diye hemen anında satış moduna geçti bazıları..

Hadi Sow'u satalım..X gelsin..Devre arasında bakarız 10 maçta 20 gol atmadıysa basın da onun için kötü şeyler yazarsa onu da satalım hemen..Elbet biri tutar ama di mi..

En iyisini Aykut Kocaman bilir..Antreman performansı , psikolojik durumu nedir pek bilmiyorum ama Sow mutlaka kalmalı..Form tutacağına , golleri sıralayacağına eminim , kumaşı sağlam çünkü..


Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...