21 Kasım 2010 Pazar

Arsenal 2 - Tottenham 3..rakipten müthiş geri dönüş..

Dün oynanan Arsenal-Tottenham maçı skoru bana en çok koyan maçlar listesine top 3ten giriş yaptı ne yazık ki..Tamam alıştığımız oyunun yarısını bile oynamadık skor 2-0 olduğunda bile..Tamam Wenger değişikliklerde geç kaldı..Tamam Chamakh kötüydü keza Arshavin de..Ama bu maç 2-3 bitmemeliydi..

1993'ten sonra ilk kez yenildik evimizde..Kötü oynadık..Ama Tottenham da kötüydü..Yani Cesc'in yaptığı penaltı şaka gibi..Kaptanın bu hatası bize pahalıya maloldu..İlk golde defansın gereksiz öne çıkışına ne demeli..Yani geldik zorla Tottenham'ı maça ortak ettik..Ve Chelsea'nin kaybettiği haftada liderliği ele geçirecekken 3.lüğe düştük..

Maç hakkında pek yazasım yok..Cidden hala sinirim geçmedi..Wenger'in yerinde olsaydım Theo'yu daha erken alırdım ama..Ama ona da kızamıyorum..Wenger'in son dakikalardaki çaresiz ve sinirli hali beni baya etkiledi..Üzüldüm haline..Harbi içim sızladı..

Kabus gibi bir Kasım ayı yaşıyoruz..Üst üste yenilgiler..Gelecek hafta Villa deplasmanı zor geçecek..Şampiyonluk iddiası hala var..Ama evinde 3 maçı rakiplere hediyorsan sen o şampiyonluğu haketmiyorsun demektir..Biz de şu an cidden haketmiyoruz..Ne aldığımız sonuçlar ne de oynadığımız futbolla..Acı ama gerçek..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...