24 Kasım 2010 Çarşamba

Braga 2- Arsenal 0..Cesc sakatlandı hafta sonu yok..

Ay başında Kasım ayındaki maçların önemini,zorluğunu belirten bir yazı yazmıştım..Şu ana kadar oynadığımız 6maçta alınan 4 yenilgiyle en azından maçların önemi hakkında haklılığım tescillenmiş oldu..Ligde 4maçın 2sini Şampiyonlar Ligi'nde ise oynadığımız 2maçın 2sini de kaybettik Kasım ayında..Ligden başlayalım..Evimizde kazanmamız gereken Newcastle ve Tottenham maçlarını kaybettik..2maçta da kötü oynadık ve yenilmemiz normaldi..(Tottenham maçında şans yanımızda yoktu bu da ayrı konu)Deplasmanda Wolves ve Everton'u yendik ki Everton maçından az biraz korkuyordum açıkçası..12puanlık seride aldığımız 6 puan kötü,ancak hala iddialıyız ligde..Hafta sonu ise Villa deplasmanı var..Zor deplasman..2 takım da formsuz ve kötü sonuçlar alıyor..Açıkçası şu an için beraberliğin iyi sonuç olacağını düşünüyorum..

Şampiyonlar Ligi'de Kasım ayı başına kadar yani 3.hafta sonunda 3te 3 yapıp liderdik..Son oynadığımız 2 deplasman maçını da kaybedince 2.sıraya düştük..Önce Shaktar sonra Braga deplasmanlarından elimiz boş döndük malesef..Dün maçı izleyemedim..%65 topa sahip olma oranımız olsa da hücumda pek etkili değilmişiz rakamlara ve skora bakarsak..Rakibin 8 gol girişimi olmuşken bizim 7 tane olmuş..Etkisiz ataklar olmuş zaten bunların çoğu..Maç öncesi zor maç olacak demiştim ama bu kadar da zorlanacağımızı düşünmemiştim..Şu an 9puanla 2.yiz ve lider Shaktar'ın 12 3. sıradaki Braga'nın ise 9 puanı var..Son maç biz evimizde iddiasız Partizan ile oynarken Shaktar da evinde Braga'yı ağırlayacak..Bizim 3puan cepte..Shaktar da evinde maçı vermez bence..Shaktar 1 biz 2 olarak çıkacağız gruptan..Şu grupta bile 2. olarak çıkıyoruz..Yazık..

Formsuzuz..Kolay gol yeme hastalığımız devam ediyor..Vermaalen'in dönüşünü sabırsızlıkla bekliyorum..Takım kötü ama bireysel performanslar da yerlerde bazı oyuncularda,Arshavin başta olmak üzere..

Bir kötü haber de Cesc'ten geldi..Dün zaten oynaması şüpheliydi,maçta sakatlandı ve oyundan çıktı..Villa deplasmanında kesin yok..Wenger'e göre 2-3 haftayı bulabilirmiş..İşimiz zor hafta sonu..Allah yardımcımız olsun..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...