17 Mart 2011 Perşembe

Arsenal'da son durum..

Takım kötü gidince boşladık sanılmasın yazı yazmayınca Arsenalimizi..Fırsat olmadı ve açıkçası üst üste yaşanan olumsuz sonuçlar canımı sıktı..

Lig kupası finali ile başladı kabus..Birmingham'a basit ve afedersiniz ama salakça yediğimiz golle son dakikada kupayı verince herkesin morali bozuldu..Sonrasında önce hakem sayesinde Sunderland maçında kaybedilen 2 puan , sonrasında Barcelona maçında oynadığımız kötü futbol ve giden turun üzere Fa Cup'ta Manu'ya bu sefer iyi oynayıp kaybedince moraller iyice bozuldu..

Bundan 1 ay önce 4 kupada birden iddiamız varken şimdi elde sadece Epl kaldı, gerçi benim için 2 hedeften biriydi..Lig kupasını alıp ligde de sonuna kadar kovalarsak güzel bir sezon yaşamış oluruz diyordum..Kısmet değilmiş kupa..Ligde iddiamız devam ediyor..Sakatlıklar yakamızdan düşerse eminim lig sonunda gülen taraf biz olacağız..

Kısa kısa bilgiler verecek olursak Djouou beklenenden erken dönecek..Gerçi İsviçre Federasyonu bunu iddia etse de kulüp hala sezonu kapadı..Ben İsviçre Federasyon'una inanmak istiyorum..Umuyorum ki ay sonu ya da en geç Nisan başında forma giyer..Vermaelen'in durum ise hala belirsiz..Ancak ben sezonu kapadığını düşünüyorum..Maksimum rezerv takım maçlarında forma giyer..

Nasri ve Wenger Uefa tarafından cezalandırıldı..Barca maçı sonrası açıklamaları yüzünden 1er maç ceza aldılar..Wenger ayrıca 10 bin euro ceza aldı..

Kaleci sıkıntımız ortada..Kiradaki kalecimiz bile sakat olunca sözleşmesi olmayan bir oyuncu bulmamız gerekiyordu transfer için..Tercih futbolu bırakan 41 yaşındaki eski kalecimiz Lehmann oldu..Genç takımda kaleci yoktu sanırsam Lehmann'ı aldığımıza göre...! He Almunia mı Lehmann mı deseniz inanın Lehmann derim o ayrı..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...