20 Mart 2011 Pazar

City'den Jose'ye servet..

''winner'' hoca dendi mi benim aklıma gelen 2 hocadan biridir Jose Mourinho..Diğeri de Capello'dur..Porto-Chelsea ve İnter ile sayısız başarılara imza atan Jose şimdi Real Madrid'in hocası..Oynayacakları muhtemel 4 Barcelona maçı onun bu seneki başarı ya da başarısızlığına sebep olacak..Ben en azından  1-2 kupa kazandıracağına inanıyorum Portekizli teknik adamın..

En büyük hayali Alex Ferguson sonrası Manu hocası olmak..Bunu zaten açıkladı..Ama bunun için yıllarca bekleyeceğini sanmıyorum , en fazla 2 sezon bekler Jose..Onun Manu'ya olan ilgisi United'ın belki şimdilik ilgisini çekmese de ezeli rakibi City'in dikkatini çekmiş çoktan..City Portekizle teknik adama reddedilmesi zor olan bir teklif sunmaya hazırlanıyor..

Harcadığı büyük paralara rağmen başarıyı yakalamayan ve Mancini ile yakalaması zor olan Man City Mourinho'ya yıllık 10 milyon pound (yaklaşık 25.5 milyon tl ) teklif edecekmiş..

Ben Jose'nin para için gideceğini pek sanmam..Zaten Real Madrid'de oldukça iyi kazanıyor..United'ın başına geçmeyi 1-2 sene daha bekler bence..Ada'da gidebileceği takımlar arasında bence City en son alternatif olur..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...