27 Ağustos 2011 Cumartesi

Giden Haindir..

Şampiyonlar Ligi katılım hakkı elimizden alındığından beri takımdan bazı futbolcuların ayrılabileceği söyleniyor..Hatta Ali Koç bile gitmek zorunda kalabilirler dedi..Bu açıklamadan bizim isteğimiz yanı sıra Tff'nin de zamanı gelince bizi düşürecek olduğuna net bir inanç olduğunu anladım ben açıkçası..Sonuçta geçen sene de Cl'ye katılamayan bir takım aynı oyuncuların parasını öderken şimdi ekonomik sıkıntı olabilir diye düşünüyorsa düşme kararını bekliyor demektir..Yani ben yanlış da anlamış olabilirim..

Açıkçası benim bu konuda fikrim sabit..Yabancı futbolcular hariç takımdan hiçbir futbolcunun ayrılma hakkı yok benim gözümde..Juventus düştüğünde Del Piero , Nedver , Trezeguet , Buffon gibi isimler 2.ligde takımlarının formalarını giymişti hatırlarsanız..Hadi ilk 3ü yaşlıydı vs diyelim..Peki ya Buffon ? En önemli takımlarda rahatça üst düzey maçlarda forma giyme imkanı varken gitti 2.ligde aslanlar gibi Juventus formasını giydi..

O yüzdendir ki dünden beri çıkan Gökhan Gönül gidecek haberlerini okuyunca bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum..8-10 milyon iyi para evet..Ama takımın en önemli 2-3 yerli topçusundan birini bu para için satmak büyük hatadır..Yönetimde bulunan yöneticilerin ya da camianın önde gelenlerinin bu parayı hatta daha da fazlasını aralarında rahatlıkla toplayabileceğini düşünüyorum..Bu yüzden de Gökhan başta olmak üzere takımdaki hiçbir yerli futbolcu satılmamalıdır..

Peki ya kendi ayrılmak isterse..Bu formayla bugüne kadar yaptığı herşeyi unutur ''HAİN'' damgasını yapıştırırım..

Yabancılar için zaten sınır var..Alex kesin kalacağına göre 2 topçu daha seçip geri kalanını da satma ya da kiralama yöntemi ile elden çıkarabiliriz..


Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...