6 Ağustos 2011 Cumartesi

Son Şampiyon Sahaya İndi..

Bundesliga Avrupa'da çıkışta olan liglerin başında geliyor..İlk 3e rahatlıkla girecek kaliteye sahipler , tek dezavantajları maç saatlerinin Epl ile çakışması..En azından ben bu sebeple pek izleyemiyordum..

2 aydan fazla bir süredir futbola hasret kalmış biri olarak dün akşam oynanan B.Dortmund-Hamburg maçını ayrı bir heyecanla , istekle izledim..Twitterda yazılanları görünce yalnız değilmişim onu anladım..



Maça gelirsek..İlk 45 dakikada inanılmaz bir tempo vardı..Sürenin nasıl geçtiğini inanın hiç anlamadım..Dortmund sürekli hücümu düşünüp hızlı paslaşmalarla golü aradı devre boyunca..Kagawa , Großkreutz ve Götze ile etkili hücumlar geliştiren Dortmund'un devreye 2-0 önde girmesi sürpriz olmadı..


Hamburg oldukça etkisizdi ilk yarı..Dortmund rakibinin top yapmasına pek fırsat vermedi desek yalan olmaz..İkinci yarının başında gelen 3. gol ile Dortmund fişi çekti zaten..Bu gol aslında çok ilginçti..6 pasta 4-5 Dortmundlu varken karşılarında sadece 1 Hamburglu ki o da kaleci vardı..Dortmund'un golü düşündüğünün en büyük ispatı bu olsa gerek..

3.gol
3-0 sonrası topa basan ve pas yapmaya başlayan Dortmund tempoyu azaltınca Hamburg girdi devreye..3-1 sonrası gelişen pozisyonda Gökhan'ın kişisel gayretiyle yarattığı pozisyon eğer golle sonuçlansa maç çok farklı bir yere gelebilirdi , ancak olmadı..



3-1 lik galibiyetle başladı son şampiyon..Geçen sezon pek fazla izlemedim Dortmund'u pek kıyaslama yapamayacağım ama çok iyiydiler dün akşam..

Sahada 2 Türk oyuncu vardı..Biri İlkay diğeri de Gökhan..İlkay'ın işi zor..Nuri kıyaslaması hep yapılacak..Gökhan ise çok genç olmasına rağmen iyi bir performans sergiledi dün akşam..Öğrenecekleri ile uzun yıllar Milli takımımıza hizmet verecektir..

Ve son olarak taraftar..Enfestiler..


Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...