15 Ağustos 2011 Pazartesi

Taksim'de Olmak..

Dün Taksim'de hayatımda gördüğüm en büyük güvenlik önlemlerini gördüm..Başbakanın mitinginde bile bu denli geniş kapsamlı güvenlik olmamıştır eminim..Taksim'e girişm çıkışları geçtim çevre ilçe-semtlerde bile müthiş güvenlik tedbiri vardı..Sebebi ise komedi..Fenerbahçe taraftarı İstiklal Caddesi'nde yürümeyecek..

Çevik kuvvet , sivil ekipler , spor büro..Dün ne ararsanız vardı Taksim'de..Bırakın yürümeyi 3-5 kişi toplanıp laflamak bile imkansızdı dün..Arkadaşlarla bir köşe başında toplanıp bir şeyler konuşmaya başladığımızda anında polis gelip meşhur laflarını söyledi hep.. ''dağılın burdan''

Detay yazıp polise malzeme vermek istemiyorum..Ama dün Tünel tarafında yaklaşık 700-800 kişi toplandıysak ve polis müdahalesine kadar yürüyüp tezahüratımızı yaptıysak eylem amacına ulaşmış demektir..50-100 metrede bir toplanan polis ekiplerini aşmamıza imkan yoktu sonuç olarak..Telefonla bile iletişim zorken göz temasıyla toplanmak ciddi başarıdır..

Dün bir kez daha tribündeki kardeşlik , arkadaşlığı görünce ( kemik tayfa ) bu tribüne olan sevgim , bağlılığım , inancım bir kat daha arttı..Bizim sırtımız kolay kolay yere gelmez aga..

Son söz futbolu özledim..Deplasmanı özledim..Yürüyüş , protesto yerine deplasmanlara gitmeyi dört gözle bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...