23 Eylül 2010 Perşembe

aziz yıldırım-ali şen mevzusu..

Aziz Yıldırım..Yaklaşık 12 senedir Fenerbahçe Spor Kulübü başkanlığını yapmakta..Kazandırdığı tesisler,kulübün gelirlerini arttırıcı projeler ve amatör branşlara verdiği önem,kazanılan kupalarla sağladığı sevgi-saygınlık kadar özellikle sportif açıdan futbol takımının başarısız olmasıyla kendisine duyulan öfke..Açık konuşayım Aziz Yıldırım'ı düne kadar destekliyordum..Denizli-Trabzon maçlarında kaybedilen 2şampiyonluğa,giden milyon dolarlara rağmen Aziz Yıldırım'ın destekçisiydim..Ta ki Volkan Demirel'in düğünü öncesi yaşananların basında yer almasına kadar..


Ali Şen ile arası kötü olan başkan Volkan'a o gelirse ben yokum demekle kalmayıp şahitin bile olmam demiş..Bunun üzerine Volkan da şu an oynadığı takımın başkanını kırmayıp daha doğrusu mecburen! eski başkanlardan Ali Şen'i arayıp düğüne gelmemesini rica etmiş..Olayı okuduğumda cidden doğru olmamasını diledim,ancak önce Fenerbahce.org'da Aziz Yıldırımın açıklaması daha sonra da Antu.com'da Metin Şen'in açıklaması olayın doğrulunu gösterdi..


Aziz Yıldırım,o gelirse ben yokum demediğini sadece Ali Şen'in geldiğini öğrendiği zaman o zaman ben gelmiyorum dediğini belirtmiş..Bunun manası zaten o varsa ben yokum demektir yani bunu anlamamak imkansız..20-25 milyon taraftarı olan kulübün başkanının bu tarz çocuksu davranışlarda ki özellikle de takımın en önemli 2-3 futbolcusundan biri olan Volkan'ın düğününde bulunmaması gerekirdi..Bencilce bir davranış..Hakkında olumsuz konuşan,açıklama yapanla düşman olmasına gerek yok,he olsa bile 3.şahısların törenlerinde bunu dert edip ortamı germemesi gerekir..Açıklamasında eski bir yöneticinin düğününe sırf Ali Şen de katılıyor diye gitmediğini belirtmiş..Yapma başkan..Bu tarz sorunlarla uğraşma artık,sempati kazanacağına giderek antipatik oluyorsun..Son kalen taraftar da sana sırtını dönmek üzere..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...