12 Eylül 2010 Pazar

ilhan ve bekir yeni önder,ali bilgin olmaya aday..

Kayseri maçı öncesi umutluydu herkes..Aranın bize iyi geleceği daha bir takım olacağımız konusunda hemen herkes hemfikirdi..Yanılmışız..

Son yıllarda izlediğim en kötü Fenerbahçe vardı dün sahada..Pozisyona dahi giremedik..Maçın başında Niang'ın 1-2 şutunu hatırlıyorum o kadar..Maçı zaten unutmaya çalışıyorum ki sinirlerimi korumak için..Pozisyona dahi giremeyen bir takımı nasıl yorumlayacağım o da ayrı bir konu..

Kadroya bakınca herşey normal..Yabancı kontejyanı piyangosu Bilica'ya vurmuş ve İstanbul'da kalmış..Bu gayet normal..Santos ve Dia yedek başlamış..Bu da normal,han, büyük hata diyemeyiz..Ama biri bana Bekir ve İlhan neden kadroda yok bunu açıklasın lütfen..2forvet yedek oturtacağına 1forvet oturt ve bir de stoper oturt..Cidden büyük hataydı..Aykut Hoca'nın maç sonu Selçuk daha önce de stoper oynadı demesi daha da büyük hata bence..7-8senedir Fenerbahçe'de orta sahada oynayan birinin 10sene önce stoper oynaması gerekçe olamaz..

Hep yönetime ya da hocaya kızıyor insanlar..Ben ise ısrarla suçun topçularda olduğunu vurguluyorum..Yani dünkü ilk11e bakınca başkana ya da hocaya kimse birşey diyemezdi..Ama işte gördük sahadaki performanslarını..Cidden zehir ettiler bize bayramı..

Son olarak Alex konusunda 1-2şey demek istiyorum..Alex'in deplasman maçlarında mutlaka yedek başlaması gerektiğini savunmaktayım sene başından beri..Stoch-Dia gibi hızlı 2kanat ve göbekte Emre,Topuz,Cristian 3lüsüyle oynamamız şart..Alex ısrarı zarar veriyor bence takıma..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...