18 Eylül 2010 Cumartesi

derbi biletleri hala satışta..!!

Bizim resmi siteyi pek takip etmem,ancak sağda solda haberleri çıkınca ya da biletler hakkında bilgi almak için falan girer bakarım..Bugün de vefat haberi ile ilgili linkler görünce sosyal paylaşım sitelerinde girip bir göz attım ve Bjk maçı biletleri ile ilgili açıklamayı gördüm..Önce bir ne yazmışlar paylaşayım sizinle..


Basında belirli bir kesim tarafından son birkaç gündür taraftarlarımızın BJK maçına ilgi göstermediğine ilişkin haberler yer almaktadır. Tüm bu haberlerin aksine şu ana dek satılan toplam bilet sayısı 43 bini aşmış durumdadır.

Kamuoyuna duyurulur


Fenerbahçe Spor Kulübü


Bilmem farkında mı yönetim ama bu maç bir derbi maçı ve daha 5.haftada oynanıyor..Yani öyle kopma falan yok yarıştan..Ayrıca seyircisiz oynama cezası sonrası ligde ilk defa taraftarlarla buluşulcak maç..Ve yaklaşık 10gündür satışta olan biletler hala bitmedi..43bin  bilet sattık yerine biletlere gösterdiğiniz ilgi için teşekkür eder,biletlerin bittiğini üzülerek bildiririz tarzı açıklama olmasını beklerdim ben..Ama ne yazık ki taraftar ilgisiz bu maça..Bilet fiyatlarının yüksekliği mi dersiniz,takıma olan küskünlük mü dersiniz bilemem ama gerçek olan şey biletlerin hala satışta olduğu..Birileri aynaya baksa fena olmayacak..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...