29 Eylül 2010 Çarşamba

Tahminlerde başarı oranı yüksek,takip edin anacım..

A grubunda .Benitez faktörüne rağmen evinde İnter alır diyorum. -- Tottenham şanslı gözükse de tercihim üst olur..

B grubunda Hapoel karşısında Lyon favori -- Schalke evinde Benfica'yı ağırlıyor. basıyor..Bahisçiler için iy 0'ı önerebilirim..

C grubunda .Rangers banko alır diyorum maçı.--.Valencia maçın favorisi..Önce 1 sonra iy 0 diyorum..

D grubunda Alt kokan bir maç,önce beraberlik --Kopenhag karşısında günün bankolarından biri Panatjinaikos..

E grubunda Roma mutlak galip gelmeleri lazım ve geleceklerdir.. --Bayern biraz daha önde gözükse de Basel sürpriz yapabilir diyorum..

F grubunda ..Banko Spartak diyorum.. --Favori Chelsea

G grubunda Auxerre deplasmanına giden Real Madrid maçın favorisi..Az gol yiyen ancak gol de atamayan Real'in bu maçı zorlanmadan kazanacağını düşünüyorum.. -- Önce beraberlik sonra Ajax..

H grubunda lider Arsenal moralsiz ve eksik de olsalar favori.. --Lucescu ve talebeleri bunu kullanıp deplasmandan en az 1puanla dönecektir..

Şampiyonlar Ligi 2.hafta maç yorumlarımdan bahis tavsiyelerini kesip koydum..16da 14..Fena olmasa gerek..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...