20 Eylül 2010 Pazartesi

schalke 04 büyük sıkıntıda..4maç 0 puan..

Sezona forvet hattına Raul ve Huntelaar,defansa Metzelder orta sahaya Jurado gibi kaliteli isimleri transfer ederek başlayan,en son 2yıl önce Wolfsburg'u şampiyon yapan Felix Magath'ın hocalığını yaptığı Schalke 04 ligde ve avrupada oynadığı maçlarda aldığı sonuçlarla taraftarlarına büyük şok yaşatıyor..



Ligde oynadığı 4karşılaşmada sırasıyla Hamburg,Hannover 96,Hoffenheim ve ezeli rakibi B.Dortmund'a yenilen,Şampiyonlar Ligi'nde ise deplasmanda Lyon'a 1-0 yenilerek lige puansız başlayan Schalke 04 Alman ligi Bundesliga'da son sırada bulunmakta..Kadrodaki isimlere bakarsak cidden Alman ligi için standartların üstünde bir kadrosu var Schalke'nin..

Şampiyonlar Ligi'nde oynayacağı için Schalke 04'ü seçen Raul'un şu an neler düşündüğünü merak ediyorum..Para için Almanya'yı tercih ettiğini düşünmüyorum İspanyol futbolcunun,bu yüzden başarısız sonuçların ardından ben nereye geldim demeye başlamıştır diye düşünüyorum..

Gene de Çarşamba günü oynayacakları Freiburg ve hafta sonu oynayacakları Borussia Mönchengladbach maçlarını kazanacaklarını düşünüyorum..Eğer bu maçlardan da puan alamaz ya da en az 1ini kaybederlerse cidden sezon şimdiden yalan olcak Schalke için..İlk uçacak kelle de teknik direktör Magath'ın ki olur..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...