7 Mayıs 2011 Cumartesi

Bakalım Samimiler mi..











Fotoğraflar Bursa'dan..Bursaspor taraftarının Bjk maçı öncesi çıkardığı olaylardan görüntüler..Polise taş atan da mevcut , yabancı madde atan da..Hatta pala-döner bıçağı ile saldıran da..Fotoğraflara baktığımızda %90'ının yüzü oldukça rahat belli oluyor..Yani tespiti kolay..Detaylı bilmiyorum ama yeni yasa stat dışı olayları kapsıyor mu kapsamıyor mu..Tahminim kapsadığı yönde..Basında yer alan haberlere göre de uygulamaya ufak ufak da olsa geçildi yasa maddeleri ile ilgili..Görelim bakalım samimiler mi..Görüntülere bakarsak yüzlerce binlerce insanın ceza alması gerek..

''Ben maçta yoktum. Stada dışarıdan giriş yapacaktım ve tribünden ailemle izleyecektim. Stada giderken yaklaşık 1 kilometre ötesinden savaş alanı gibi gördüm orayı. Sanırım maç iptal olmuş, ben bilmiyordum. Bu tarz olaylar Türkiye futbolu açısından üzücüdür" 

Bu sözler Sercan'a ait..Bursaspor topçusu bile neler diyor..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...