17 Ocak 2011 Pazartesi

Emre'yi neden seviyorum..

Four Four Two dergisinin Ocak ayı sayısında Nezihi Tosuncuk röportajı var..Röportajın ilk sorusu ve Nezihi'nin cevabını sizinle paylaşmak istedim..


Soru:1987-88 sezonunda Fenerbahçe'ye gittiniz ve varınızı yoğunuzu ortaya koydunuz..Mağluğ olduğunuzda ağlayacak kadar severdiniz takımınızı..Hatta bu hırsınızdan dolayı adınız ''Deli Nezihi'''ye bile çıktı..Neydi size ''Deli'' denmesinin sebebi?

Cevap:Ben duygusal bir insanım ve duygularım hep uçlardadır..Futbolculuğumu da böyle yaşadım..Hırsımdan dolayı aldım bu lakâbı..Olmayacak toplara kafa sokardım..Fazla akı beynine sığmayan adamlara deli derler..O yüzden ben de bu lakâba kızmıyorum..Bir de aşırı yürekli olunca benim gibi zır deli oluyorsunuz işte..


Ben Emre'yi bu yüzden seviyorum işte..Saha içinda kaybetmeyi sevmeyen,kabullenmeyen yeri geldiğinde takım arkadaşıyla bile kavga edecek kadar hırslı olduğu için seviyorum..Nasıl zamanında Nezihi sahada oynadığı futboldan çok hırsıyla akıllarda kaldıysa,taraftar tarafından sevildiyse Emre de en azından bazı Fenerlilerce hala sevilmese de sahadaki hırsıyla saygı görmektedir..

Şu an takımda belki de görmek isteyip göremediğimiz tek şey bu..Hırs..Yenilgiyi kabullenmeyen topçular lazım..Tuncay'ın oyununu beğenen biri değilim..Ama sahadaki hırsını,patlamasını,yeri geldiğinde taraftara dönüp hadi destek verin demesini falan mumla arıyorum..Ruhumuz gitti aga..Fenerbahçe formasının ruhunu istiyorum ben..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...