18 Ocak 2011 Salı

Penny'nin gidişi..

Taurasi belki en iyisiydi ama gidişine çok üzülmedim açıkçası..Ulan yok artık diyeceksiniz belki ama benimseyememiştim Taurasi'yi..Ama Penny için aynı şeyleri söylemek zor..Herhalde son yıllarda Fenerbahçe'den ayrılmasına en çok üzüldüğüm sporcudur Penny Taylor..


Medyaspor'dan Oğuz Yenihayat'ın haberine göre annesi hastaymış Penny'nin..Ve zamanını onla geçirmek istemiş kendisi..Bunu okuduktan sonra neden Penny'nin gidişine çok üzüldüğümü bir kez daha anladım..Benimsemişiz Taylor'u..En azından ben benimsemiştim..Annesine acil şifalar,umarım iyileşir..Ve gene umarım günün birinde tekrardan Fenerbahçe formasıyla izleriz Penny'yi..


Haberi okumak için burayı tıklamanız yeterli..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...