26 Ocak 2011 Çarşamba

Suç makinası..

  • Gece kulübünde kavga
  • Alkollü araba kullanma
  • Ehliyetsiz araba kullama
Üstelik bunları 6 ayda gerçekleştirmiş biri Faslı Youssef Rabeh..Ancak en büyük olayı bu değil..Rabeh arkadaşları antremana çıkarken ben sakatım diyen oyuncu antremana çıkmıyor ve takım kampta olduğundan otelde kalıyor..Buraya kadar herşey normal di mi..Rabeh oteldeyken arkadaşlarının paralarını ve ayakkabılarını çalıp ortadan kayboluyor..Evet evet yanlış okumadınız..Bildiğiniz hırsızlık yapıp tüyüyor Faslı..Kulüp bunun üzerine oyuncuyu Rus kulüplerinden birine satıyor,parası da alınıyor..Ancak bu kez de ben futbolu bıraktım,o takımda oynamıcam açıklaması geliyor Rabeh'ten..Gitmiyor..

Tam bir arıza yani arkadaş..He bu arada unutmadan söyleyelim futbolu bıraktım diyen oyuncu hala oynamaya devam ediyor..Bi dolandırıcılığı eksikti onu da yapmış sonunda..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...