20 Ocak 2011 Perşembe

Koyduk mu!!!!Olympiakos 70 - Fenerbahçe Ülker 84..

Vidmar zaten sezonu kapamış,üstüne Mirsad da sakat ve yok..Böyle başladık maça..Rakip Olympiakos..Ve maç Yunanistan'da..Maç öncesi hemen herkesin endişesi maksimum seviyede..

Murat Kosova bile maçı donuk anlatıyor sebebini anladığımız bir şekilde..Herhalde onun da pek umudu yok..Ama bizim takım bize inat harikaydı bu akşam..İlk çeyrekte 9 top kaypı yapsak da sadece 2 sayı farkla gerideyiz çeyrek sonunda..Kısalar süper oynarken uzunlar da bi o kadar kötü..May,Oğuz,Lavrinovic..3ü birden kötü olunca ribaundlar rakipte ama kısaların mükemmel oynaması ile oyunda kaldık hep..Tomas,Ukic,Emir bizi oyunda tutan isimlerdi..Devrenin bitmesine 2dakika kala fark 5-6 bizim lehimizeyken kötü bir çeyrek sonu oynayıp 33-33 bitirdik devreyi..

2.devrenin başında Kaya 5ledi hemen..Pota altı iyice gitti Kaya çıkınca..Ama müthiş savaştık..Son çeyrek May de devreye girdi..Ukic,Ömer,Emir,Tomas zaten iyiydi..Bir ara 10da 8di 3lük yüzdemiz..Son 2dakika kala sadece 7 sayısı vardı Olympiakos'un son çeyrekte..

Tarih yazdık beyler..O kadar eksikle galip çıktık o salondan..Helal olsun lan hepinize..Utansın bazıları sizi görüp dicem ama onlar da yüzsüz oldu artık sizi göre göre..

Bekle Barcelona..Biz orda olacağız..Bu takım inanmış buna..



1 yorum:

Sıradan Biri dedi ki...

çok pis k....k. dr. helal olsun kızanlara

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...