16 Ocak 2011 Pazar

Toki başkanının konuşmasına tepki..

Dün ezeli rakibimiz G.Saray'ın stad açılışı vardı..Nasıl yapıldığı,peşkeş mi değil mi konularına girmeden 1-2 şey söylemek lazım..Öncelikle tvden gördüğümüz kadarıyla stad baya güzel..Boş alana sıfırdan yapınca çalışma rahatlığı oluyor haliyle..Mart ayının son günlerine doğru deplasman tribününde yer alarak stadı daha yakından inceleriz..Gelelim dünkü olaylara..Öncelikle Toki Başkanı herhalde haplanarak falan çıktı konuşmaya..O nasıl bir konuşmadır arkadaş..Konuşmasına “Bu spor komleksi kolay vucuda getirilmedi, Ali Sami Yen ‘de kiracılık yükümlüklerini yerine getiremeyen Galatasaray Yönetimi ve aynı şekilde bu ……. yerine getiremeyen yönetim hem Ali Sami Yen hem de Seyrantepe’de …..” diye başlayınca gerekli tepkiyi aldı,almalıydı da..Zaten konuşmanın kalan kısmını yuhlamalardan ve spikerin yuhlamalar duyulmasın diye konuşmaya başlamasından anlayamadık..Başı buysa geri kalanı nasıldı acaba diye merak ediyorum..


Taraftara koca alkış bir Fenerbahçeli olarak..Tepki koyacaksın yeri ve zamanı geldiğinde,dün de tepki zamanıydı o konuşma sırasında..Konuşmalarında doğruluk payı var olabilir ama onları söylemenin yeri orası değildir..Stad açılışını neredeyse siyasi propagandaya çeviren zihniyete verilen tepkiyi münferit bir Fenerbahçe taraftarı olarak alkışlıyorum..

1 yorum:

kloroplast dedi ki...

Eyvallah doktor =).

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...