5 Mart 2011 Cumartesi

Göztepe taraftarından yardım kampanyası..

Göztepe taraftarına helal olsun..Biraz iddialı bir giriş oldu ama gerçekten hakettiler..

Bu ülkede eğitim en büyük sıkıntı..Bırakın defter kitabı,öğretmen hatta okul sıkıntısı hala devam etmekte..İstanbul'un göbeğinde bile 60-70 kişilik sınıflarda eğitim görürken öğrenciler özellikle Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgesinde durum nasıl artık siz tahmin edin..

Mardinspor-Göztepe maçı için bu şehre gidecek olan Göztepe taraftarı eli boş gitmiyor..Oldukça hayırlı bir iş için kolları sıvayan Göztepe taraftarı Mardin'in Nusaybin İlçesine Bağlı Oğuzhan İlköğretim Okuluna yardım kampanyasında bulunma kararı almış ve harekete geçmiş..Facebook sayfalarından aldığım ilk bilgilere göre  1080 tane ilkokul eğitim seti, 500 defter, 5 Göztepe armalı futbol topu, 50 çift çorap, 50 Göztepe atkısı, 10 Göztepe forması, 10 Göztepe oyuncak otobüsü, 20 tane Göztepe klasörü, 50 tane özel Göztepe kalemliği, 150 tane Göztepe yapıştırması, 40 çift ayakkabı, 5 adet bilgisayar, 500 adet kitap toplanmış ve Mardin'e doğru yola çıkmış..Sanırsam sayılar daha da artacakmış..

O bölge halkının bu tarz yardımlara ihtiyacı var..Özellikle çocukların..Bu yüzden rengi, arması vs ne olursa olsun bu tarz hayır işine imza atan her camiayı her taraftar grubunu burada seve seve paylaşacağım sizinle..

1 yorum:

Ersin dedi ki...

Basit kavgalarda bile haber olurken bu konu ne yazık ki hasır altı edilmiştir. Sağlık olsun, Göztepe taraftarı yaşıyor, savaşıyor.

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...