5 Mart 2011 Cumartesi

Zirvede yoğun mesai..

Haftalar ilerledikçe şampiyonluk yarışında heyecan ve stres artıyor..Ligin ikinci yarısında 6 haftayı geride bıraktık, bu süre sonunda liderlik Trabzonspor'dan Fenerbahçe'ye geçerken devre başında 2.sırada olan Bursaspor'da 3. sıraya geriledi..Şansı zayıf olsa da devreye bir de Gaziantepspor girdi..

6 haftada 18 puan toplayan Fenerbahçe bu hafta Ankara deplasmanına gidiyor..Rakip Gençlerbirliği..Ankara deplasmanı son yıllarda devamlı puan kaybettiğimiz bir deplasman, ya Gençler ya A.Gücü ya da kim varsa bu şehirden mutlaka çelme takıyor bize..Sezonun ilk yarısında A.Gücü'ne yenilmiştik hatırlarsanız..Geçen sene ise A.Gücü'nü yenerken Gençler ile 0-0 berabere kalmıştık..Yani pek rahat değiliz giderken..Giderken derken P.Tesi günü tribünde yerimizi alacağız kısmetse, otobüs biletleri ve maç bileti alındı..Gençlerbirliği sıkı takip ettiğim takımlardan biri değil açıkçası..Bu sezon oynadığımız 2 maçtan izlediğim kadarıyla vasat bir takım..Son haftalarda iyi sonuçlar alıyorlar ve özellikle hücumda hızlı forvetleri var..Ne olursa olsun dikkate alınması gereken bir rakip bizim için..Bize gelirsek kadroda değişimler olacak bu maç..Selçuk ve Gökhan sakatlıkları yüzünden yoklar ne yazık ki..Can sıkıcı bu gelişmeler neticesinde özellikle hücuma çıkışlarda Gökhan'ın sıkıtlığı yüzünden sıkıntı yaşayacağımızı düşünüyorum..Basında sık sık Selçuk'un yerine Mehmet Topuz'un geçeceği ve sağ kanatta Özer olacağı yazılıp çizildi..Gökhan'ın yerine de Bekir..Bu demek oluyor ki sağ kanat etkinliğimiz büyük ölçüde azalacak..Ben Aykut Kocaman'ın bir kanadı tamamen çöpe atacağını sanmıyorum en azından böyle umuyorum..Bu sebeple ki Topuz orta sahanın sağında Gökay ortada düşüncem hala devam ediyor..Kontrollü futboldan vazgeçeceğimizi pek sanmamakla beraber maç başında son haftalarda gördüğümüz baskının da olmayacağını düşünüyorum..Zorlansak da kayıpsız geçeriz gibi bu deplasmanı..


Bursaspor-İbb..Bursaspor pek basında ön plana çıkmadığı için şanslı bence..Yoksa Trabzon'a benzer düşüşlerinin etkisi farklı olabilirdi..6 maçta alınan 11 puan, oynanılan kötü futbol ve takım için ortaya çıkan bazı sıkıntılar (Sercan-Volkan) Bursa için işlerin pek iyi gitmediğini gösteriyor..Tek olumlu nokta Miller diyebiliriz..Miller çok iyi transfer ve takıma tam anlamıyla cuk oturdu..Rakip İbb ise bu tarz maçları seven bir takım..Kapanıp mücadeleyi yüksek tutup daha sonra hızla çıkılan ataklardan gol arayan İbb benzer oyun plânını yarın da uygulayacaktır..Bursa için oldukça zor geçecek bir maç, bence beraberlik ağır basıyor..


Beşiktaş-Trabzon..2 hafta önce Trabzon 3 maçlık seriden 5 puan alacaktır demiştim..Manisa galibiyeti sonrası 2 beraberlik alır diye düşünüp fikrimi söylemiştim..Şu an için tahminlerim doğru gidiyor..Yarın akşam da büyük ihtimal tahminim de tamamen haklı çıkmış olacağım..Beşiktaş'ın ligde pek iddiası kalmadı doğruya doğru..Ancak iddialı şekilde kurulan kadronun taraftara bir borcu var ve bu borcu ödemek için en azından bu tarz maçları kazanmak isteyeceklerdir..Fb maçında da 30-60 arası oldukça iyilerdi aslında..Bu sebeple ben yarın sahada mücadeleyi bırakmayan ve kanatlarda Q7-Simao 2lisiyle etkili olacak bir Bjk bekliyorum..Trabzon'un tek avantajı maçın deplasmanda olması..Bu maçta da puan kaybederlerse ayaklar daha çok titremeye başlayacak gibi..


Pazartesi akşamı sonunda büyük ihtimal liderliğimiz devam edecek..Ben puan farkını açacağımızı bile düşünüyorum..Kayserispor'un Manisa maçındaki yenilgiye çok ama çok üzülecek gibi.

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...