23 Nisan 2011 Cumartesi

Raul'un Final Hayali..

Sezon başında Schalke'ye transfer olan İspanyol golcü Raul'un hedefinde Manu'yu eleyip Cl'de finale kalmak var..Ligdeki performansının aksine CL'de oldukça başarılı olan Schalke grup maçları sonrası önce Valencia sonra da İnter engelini aşıp son 4e kalmış durumda..

Valencia ve İnter maçlarında herkesin elenmelerini beklediğini ancak turu geçtiklerini ifade eden Raul gelecek sezon büyük ihtimal Cl'de olmayacağız , ancak ben takımdan ayrılmayacağım demiş..

Bayern'e karşı golüm yoktu ,kupada attım , San Siro'da golüm yoktu , İnter'e attım diyen Raul daha önce hiç Wembley'de oynamadım, gitmek-oynamak istiyorum  diye de eklemiş..Raul'un hedef belli..Manu'yu eleyip finale çıkmak..Rakip efsane olduğu Real Madrid bile olsa bunu çok istiyor..

Gerçekten ilginç bir maç olur..Bir yanda belki de son durağı Schalke..Diğer yanda efsane olduğu takım R.Madrid..Raul'un o maçta duygu yoğunluğu yaşaması oldukça muhtemel..Tabi önce Schalke'nin Manu'yu , Real'in de Barca'yı elemesi lazım..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...