22 Aralık 2010 Çarşamba

Fenerbahçe 2 -Bucaspor 3..Bravo!!

G.S maçından sonra stada gitmeme kararı almıştım..Tribünlerdeki ruhsuzluk beni sinir ediyordu çünkü..Dün bu kararı bozdum..Bozmaz olaydım..

Kombinesi olan rahat 7-8 bin kişi gelmemiştir dün maça..Taraftar tatil moduna girmişken haliyle topçuların girmemesi olmazdı değil mi..Çoğu arkadaşım yedek kadro falan diyor da ben katılmıyorum buna..Alex-M.Topuz-Emre yoktu tamam da geri 4lü ve ileri 3lü sırıtmayacak isimlerden oluşmuştu..Hele rakip Bucasporsa..Uzun zaman sonra Aykut Kocaman'ın kadro yanlışıyla çıktık..Öncelikle Bekir-Lugano değişimi çok gereksizdi..Lugano bu sene oldukça formsuz..Bilicayla kapışırlar..O derece..Bekir'i kazanmak için bu maçta da onla başlamak lazımdı bence..Orta sahamız ise felaketti..4-3-3 ün orta 3lüsü Cristian-Gökay-Selçuk olan takımdan zaten güzel futbol beklemek hata olurdu..Bu 3lünün nasıl takımı ileri taşıyacağını düşündü hocamız merak ediyorum..Gökay dışında hücumu düşünen yoktu zaten..

İlk yarıda kalemize 2 kere gelen rakip 2 golle döndü geri bizim defansın da katkısıyla..Bu sezon nasıl defans yapılmaz konusunda uzmanlık yapıp ders alınacak goller yedik cidden..2.yarıya golle başlayıp 2-2 yapınca ee artık eşek değiller ya alırız maçı dedik..Gene yanıldık..Bi komedi gol daha yiyip 2-3 oldu skor..Gene yanlış değişikliklerle takımın hızı kesildi bi anda..Alex tercihi ne kadar doğruysa Niang tercihi de o kadar yanlıştı..Güçsüz Niang..G.s maçından sonra inanılmaz düşüşte..Kanat etkinliğimiz bitince oyun sıkıştı iyice..E orta sahadan da kilidi çözebilecek katkıyı alamayınca oyun kitlendi..İşte o noktada Aykut Kocaman'ın son hatası geldi..Aylardır top oynamayan Uğur girdi oyuna..Yedeklerde var mı bilmiyorum ama Mehmet ya da Emre tercihi olmalıydı orada..Ki Uğur'un oyuna girmesinden sonra hiçbir olumlu katkıda bulunmadığını da belirtmek lazım..

Sonuç olarak kaybettik..Kupada %90 yalan olduk..Yıllardır kazanamazsak da son 10 yılın kupada en istikrarlı takımıydık..O da gitti bu sene..Herhalde nasılsa kazanamıyoruz hiç kasmayalım modundaydı topçularımız..

Emeği geçen herkesin ellerine sağlık..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...