1 Aralık 2010 Çarşamba

Şikayetim var..


Belki ben bulamamış olabilirim ama Spor Toto Süper Lig maçlarında maça gelen seyirci sayısını belirten bir kaynak bulamadım..Netten pek detaylı olmasa da yaptığım araştırma sonunda sadece yıl sonunda verilen rakamlara rastladım..Oysa çoğumuz hatırlayacaktır eskiden gazetelerde bile seyirci rakamları yazardı..

Güvenilir ya da değil bilemem ama www.transfermarkt.de adresinde diğer liglerde oynanan maçlara gelen seyirci rakamları mevcut..Bizim ligimiz dışında tabi..Hadi bu site güvenilir değil diyelim..Premier Lig maçlarını hepimiz izliyoruz..Maç içinde mutlaka resmi rakam verilir..En kötüsü ligin resmi sitesinden de rakamlara ulaşmak mümkün..

Bizde istatistik herhalde atılan pas,gol ya da topla oynama yüzdesi ile sınırlı sanırsam..Boş tribünlere oynanan maçlar ortada..Ya rakamları açıklayıp rezil olmak istemiyorlar ya da İstanbul'un göbeğinde bile ''turnike''yapıp maça giren taraftarlar olduğundan resmi rakam verecek net bilgiler yok elde..Ya da en iyi ihtimal ben iyi bir araştırmacı değilim ve gerekli kaynağa ulaşamadım..Umarım cevap budur..

Belki ufak bir ayrıntı ama işte merak ettim cidden..Neredeyse 7gün 24saat futbol konuşan,futbolu hemen herkesten iyi bilen!! halkımız ne kadar ilgili maçlara diye..Sanal alemde her takıma ''gider''yapan taraftarlar takımlarına ne kadar sahip çıkıyor diye..

Not:Gerekli bilgilere ulaşacağım bir site vs varsa paylaşım olursa sevinirim..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...