2 Aralık 2010 Perşembe

World Cup 2018-2022

2018 ve 2022 yıllarında yapılacak Dünya Kupası'nın ev sahipleri bugün belli oluyor..İngiltere,Hollanda-Belçika,İspanya-Portekiz ve Rusya 2018,A.B.D,Japonya,Katar,Avustralya ve Güney Kore de 2022 için ev sahibi adayları..

2018 için benim favorim İngiltere..Rusya'nın şehirler arası ulaşım zorluğu,Portekiz'in adaylar arasında en son büyük organizasyon düzenleyen ülke olması sebebiyle bence şansları az..Gene de İngiltere ile Portekiz-İspanya ortaklığının çekişmesini bekliyorum..


2022 için Japonya ve Güney Kore'nin şansı az..2002'de ev sahibi oldular,pek sanmıyorum Fifa tekrar versin onlara..Katar'ın en büyük sorunu sıcaklık..Hem futbolcular hem de seyirci için zor olur..2022 için bence Abd ağır favori..Avustralya 2.adayım ama seçilirse sürpriz olur..

Tabi bu seçimlerde lobi faaliyetleri önemli..Misal Güney Amerika temsilcileri büyük ihtimal İspanya-Portekizi destekler 2018 için..Projeler,sunumlar,statlar kadar kimin pazarlama gücü iyi,kimin lobisi sağlam o da önemli..

2018 neyse 2022 için şimdiden birşey söylemek lazım..Yaş olacak 39..Aday ülkelere bakarsak maçlar dengesiz saatlerde olacak..Herhalde benim için en az maç izlediğim Dünya Kupası olacak..12 sene önceden söylüyorum..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...