5 Aralık 2010 Pazar

Fenerbahçe 2 - K.Karabük 1..

Dakika 17..Alex golü atmış..Skor Fenerbahçe 2 - Karabükspor 0..Tamam diyoruz bu maç da 4e 5e gidecek takım..Ama yanıldık..

İlk yarıda iyiydik evet..Erken gelen gollerle skor üstünlüğünü ele geçirip oyunun kontrolünü ele aldık..Çok mu iyiydik..Hayır..Emenike sağolsun 1-2 kez yokladı kalemizi..Ama devre sonunda skor 2-0 lehimizeydi..

2.devreye golle başlandı..Ama atan Emenike oldu golü..Geride kalan haftalara baktığımızda tipik bir Emenike golü yedik..Ardından da 10-12 dakika kadar baskı yedik Karabük'ten..İşte o sıra hocamızdan bir hamle geldi..Baktı kontrol rakibe geçiyor orta sahada pas yapacakbir yapıyı kurup Stoch-Selçuk değişikliği yaptı..4-4-1-1 den 4-3-2-1 e döndük..Bu hamleyle rakibin hızını kestik evet..Ancak Niang'ın etkisizliği yüzünden pek pozisyon bulamadık..Niang-Dia değişikliğiyle hücumda canlandık ve 2-3 pozisyon bulduk..Son dakikada maçın en net pozisyonunu kaçıran Semih skoru 3-1e getiremedi ve maç 2-1 sona erdi..

İlk yarıda takımda sırıtan pek kimse yoktu..Ancak 2.devre Niang çok kötüydü..Yani 50-55tee çıkması lazımdı bana kalırsa..Mehmet Topuz-Cristian 2lisi bençe takımın en iyileriydi..Yobo neredeyse tek başına mücadele etti Emenikeyle..Lugano gol dışında pek gözükmedi..Bence bu sezonun en formsuz 2-3 topçusundan biri..Stoch 2-3 pozisyon dışında olumlu gözükmedi..Stoch hala beklediğimiz katkıyı veremiyor..Ve Alex..İlk 45 dakika resitali vardı kaptanın..Asist yaptı,golünü attı..Sorumluluk aldı..Gerçekten mükemmeldi ilk 45 dakika..

45-60 arası çok kötüydük..Ancak Aykut Kocaman'ın hamlesini ben beğendim..Tek hatası Niang'ı oyundan geç almasıydı bence..Dia'yı hatta Semih'i oyuna erken soksa belki de farkı arttırıp daha rahat bir maç izleyebilirdik..

En çok eleştirdiğimiz 2 topçu Caner ve Cristian..Ancak Cristian son 3-4 maçtır çok iyi oynuyor..Ama onun çok iyisi bile bence bizim için yeterli değil..Ben hala o bölgede Appiah tarzı oyuncu eksiğimiz olduğunu düşünüyorum..Caner'e gelirsek..Zaman zaman insanı sinir eden pas hataları oluyor evet..Adamını çok kolay kaçırdığı pozisyonları da oluyor evet..Ama adam gayretli beyler..Çabalıyor..Ve Mehmet Topuz'un Gökhan'a verdiği savunma desteğini Stoch'tan alamıyor bu da var..Eksiklerini zamanla kapayacağını umuyorum..En azından mücadelesi Santos'tan iyi..Ancak ben hala takımın 1 numaralı ihtiyacı savunmayı bilen bir sol bek diyorum..

3 puanı aldık..Bursasporla fark 1e indi..Kayserispor'un da ben yarın puan kaybedeceğini düşünüyorum..Devre sonunda ilk 2 uzak değil..Gelecek hafta A.Gücü deplasmanı..Kupanın rövanşını alıp döneriz inşallah..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...