7 Aralık 2010 Salı

Gündüz maçlarını özlemişim..

İnsanın kız arkadaşı Beşiktaşlı olunca arada mecburen İnönü Stad'ına konuk oluyor ne yazık ki..Hafta başı maça gidelim mi teklifime hayır olaylar çıkar vs cevabını veren kız arkadaşıma saçmalama emniyet gerekeni yapar,sanmıyorum olay çıkacağını vs diyip az da olsa fırça bile atmıştım..Yanıldım..

3 Bjk 2 de Fenerbahçeliden oluşan 5kişilik bir grupla gittik maça..Sponsor biletleri sağolsun Numaralı'dan izledik maçı..13.30 gibi geldiğimizde stad çevresine yoğun emniyet tedbirleri dikkatimi çekti..O an bak işte ben haklı çıktım gördün mü tedbirleri dedim kız arkadaşıma..Yanımda değildi ama o,telefondan söyledim..Söylemez olaydım..İçeri girmeden muhabirden öğrendik olayları bu ambulanslar ne alaka diye sorduğumuz soruya aldığımız cevapla..

Maçta oynanan futbol,takım analizlerine falan girmeyeceğim..Tek yazacağım konu maçın gündüz oynanması..Özlemişiz..1990lı yıllarda stadlara ışıklandırma sistemleri monte edilmeye başlayınca ne sevinmiştik..Ama şimdi de gündüz maçlarını özlüyoruz..Tadı başka çünkü..Yayın günleri hazır 4 güne çıkmışken hele ki kış ayları gelmişken hadi Cumartesiyi geçtim ama Pazar günkü maçlar gündüz oynansa iyi olur..Taraftarı da düşünmek lazım di mi arada..

Olaylara gelirsek..Ben tedbir alırlar diye düşünmüştüm..Öğrenci,işçi,memur eylemlerinde acımasız olan,100kişilik eylemci grubuna karşılık neredeyse bunun 5-10 katı polisle tedbir alan,kuş uçurtmayan emniyet nasıl oldu da fırsat bulduklarında kapışacak 2 takım taraftarının 7.5sene sonra ki ilk buluşmasında yetersiz kaldı anlamak zor..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...