11 Ocak 2011 Salı

Ne gelen var ne giden..

İlk yarıda en çok sıkıntı çektiğimiz mevki şüphesiz sol bekti..Brezilya Milli takımında o bölgede oynayıp sırıtmayan Santos'un bu sezonki ciddiyetsizliği ve Caner'in bek olmayışı nedeniyle 2-3 maç hariç büyük sıkıntı çektik o bölgede..Neredeyse kulvar oldu her maçta..

Santos'un açıklamaları ortada..Hala takımda..İstediği kadar iyi oyuncu olsun,bu açıklamalar gösteriyor ki şımarık ve disiplinsiz bir futbolcu..Sezon başından beri disiplin için gönderilen oyunculara bakınca Santos'un ne artısı var ki hala takımda diye düşünüyorum..Ve cevap bulamıyorum..Eğer Aykut Kocaman takımın patronu olacaksa Santos ya gitmeli ya da forma yüzü görmemeli..Oynattığı an futbolcuların gözünde sıradanlaşır Kocaman..

Sonuç olarak bu takıma sol bek lazım..Ben Santos'u yok sayıyorum..Ne Caner ne de Uğurla olmaz bu iş..Tamam önlerindeki sol acıklardan yeterli yardımı almıyorlar sağ tarafta Mehmet Topuz'un yaptığı gibi..Ama özünde defans yapmasını bilmeyen adam bunlar..Transfer lazım yani..Ama ayın 11i oldu hala tık yok..Bu adam ne zaman gelecek ne zaman takıma ısınacak..Ki ilk 5 maç ne kadar kritik bizim için ortada..Haftalardır sorunlu olan bi mevkiye transfer yapmak bu kadar mı zor..Gerçi ilk tercihle 20-25 gün uğraşıp sonra son gün 2.tercihi almak gibi fantezimiz var..Krasic ve Gyan transferlerini hatırlayın..Pek de şaşırmıyorum doğrusu bu duruma..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...