14 Ocak 2011 Cuma

Premier Lig 23.hafta programı..

Kupa maçları yüzünden verilen ara nedeniyle biraz ara vermiştik Premier Lig'e..Hasret yarın sona eriyor..23.hafta yarın oynanacak 6 maçla başlıyor..

Ligde üst üste puan kayıpları yaşayan Chelsea kupa maçında Ipswich'e gol olup yağmıştı resmen..7-0lık galibiyet sonucu moraller biraz düzeldi..Şampiyonluk iddiasının devamı için 3 puan şart,deplasman karnesi zayıf olan Blackburn karşısında 2-3 farklı bir Chelsea galibiyeti bekliyorum..Gene puan kaybederlerse cidden yazmayı bırakıcam Epl maçları hakkında..Arsenal maçında 90dakika kapanıp 1 puan almayı başaran Man City iddiasını devam ettiriyor ligde..Dzeko transferi şampiyonluk isteklerinin göstergesi..Wolves önünde 2-3 farklı bir galibiyet de Man City'den bekliyorum,gönül Wolves sürpriz yapsın istiyor,ama zor..Alt sıraları ilgilendiren maçta Wigan evinde Fulham'ı konuk ediyor..3 ihtimalli bir maç..Wigan ligde kalacaksa bu maçları kazanmalı,benim bu maç için ilk tercihim Wigan,sonra beraberlik..Stoke ise evinde Bolton'u ağırlıyor..Ligin 2 dengesiz takımından biri Stoke..Aha bu maçı rahat alır diyorum bi bakıyorum yenilmiş,kesin yenilir diyorum kazanıyor falan..Yorum yok ama evinde favoridir büyük takımlar hariç her takıma karşı..Lige iyi başlayan ama sonra düşüşe geçen Wba evinde Blackpool'u ağırlıyor..Blackpool'un puan almasını bekliyorum bu deplasmandan..West Ham-Arsenal maçına gelirsek..Zor maç..Maç yazısında detaylıca konuşcaz ama kısaca yazmak gerekirse Arsenal bu deplasmanda zorlanacaktır..Moraller bozuk son 2 kupa maçı yüzünden,ancak şampiyonluk için bu maçı kazanmaları lazım..Önce beraberlik sonra Arsenal..

Pazar gününe gelince,süper maçlar var..Derbi günü hatta..Birmingham derbisinde B'ham benim favorim..Kupa maçında B'ham kazanmıştı hatırlarsanız..Kuzey derbisinde Sunderland evinde Newcastle'ı ağırlıyor..Bir 3 ihtimalli maç daha..Yorumu zor cidden..Bir derbide Liverpool'da oynanacak..Liverpool-Everton..Liverpool favorim..Derbi olmasa da haftanın maçı Londra'da oynanacak..Tottenham-Manu..Beraberlik ağır basıyor..

15 Ocak 2011

17.00-->Man City-Wolves
17.00-->Chelsea-Blackburn
17.00-->Wigan-Fulham
17.00-->Wba-Blackpool
17.00-->Stoke-Bolton
19.30-->West Ham-Arsenal

16 Ocak 2011

14.00-->B'ham City-A.Villa
14.00-->Sunderland-Newcastle
16.05-->Liverpool-Everton
18.10-->Tottenham-Man Utd

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...