10 Nisan 2011 Pazar

Tribün gözüyle Eskişehir - Fenerbahçe maçı..

Deplasmana gidip de maç izlemek pek huyum değildir..Golü bile kaçırdığım maçlar olmuştur çoğu zaman bu yüzden..Bu alışkanlığın yanına dün Eskişehir'deki deplasman tribünün rezaleti de eklenince pek maçla alakamız olmadı dün..Şöyle diyeyim attığımız 2 golü de hakemin hareketlerinden ve bizim topçuların birbirlerine koşup toplanmasından anladım..

Hal böyle olunca oyun hakkında yorum yapmak pek uygun olmaz..Ama biz gene de 3-5 satır karalayım dedim..

Maçın öne çıkan oyuncuları Alex ve Caner..3 golde de katkısı vardı dün akşam kaptanın..İlk 2 golde asisti son golde de asist öncesi oasın sahibiydi Alex..Takımı sırtlamaya devam ediyor yani kaptan..Caner ise bu sezonun en iyi topunu oynadı uzak ara..Sol önde oynamalı diye boşa ısrar etmiyorduk onun için..Sol bekte gösterdiği olumsuz performans sonrası haklı olarak onu linç ediyorduk ama dün cidden iyiydi..Pas trafiğine olumlu katkısı ve ceza sahasına fazla giriş yaparak hücuma katkısı olumlu yanlarıydı..Takımın geri kalanı ne çok iyiydiler ne de kötüydüler..İşleri doğru yaptılar diyebiliriz..Cristian gol dışında neredeyse hatasız oynarken Lugano ilk yarıda kritik hamlelerde bulundu..Karşı kalede gelişen pozisyonlar için pek yorum yapamayacağım , çünkü görmedim..



Takımın istekli , arzulu oyunu devam ediyor..Dün çok iyi değildik belki ama kazanmasını bildik..Özellikle 60-75 arası gereğinden fazla baskı yediğimizi düşünüyorum..Hocamız sanki geç kaldı hamleler için..



Son olarak Gökayla ilgili 1-2 cümle yazalım..Bu çocuk ne zaman oyuna giyse , forma giyse mutlu oluyorum..Verdiği en basit pas bile hoşuma gidiyor..Hele ki savaşıp bir top çalınca ya da ikili mücadeleden galip çıkınca ayrı bir mutluluk yaşıyorum..Altyapıdan çıkan her değere ayrı bir sahip çıkmalıyız..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...