13 Ocak 2011 Perşembe

Pato'dan açıklamalar..

Milan'ın Brezilyalı genç yıldızı Pato eski hocası Leanorda hakkında konuşmuş..Leonardo'nun İnter'e gitmesiyle ilgili bu bir meslek,o bir karar verdi ve ben buna saygı duyuyorum diyen Pato ben formayı istiyorum ve kulübüm kalmamı istediği sürece burada oynamak istiyorum demiş..İnter'e gitmek mi,asla diyen Pato Milan'ı istiyorum demiş..Inter her zaman İnter,geçen sezon tüm kupaları kazanan güçlü bir taraf ,biz kendi hedeflerimize odaklanmalıyız diye de eklemiş..

Yeni hocaları Massimiliano Allegri için çok iyi hoca,ondan çok memnunuz diyen Pato,o herkesle konuşuyor ve ilgileniyor,bizi nasıl motive edeceğini biliyor demiş..


Ronaldinho için ise onu ve gülüşünü özleyeceğiz demiş Pato..


Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...